شناسه : 5305
امروز سه شنبه 1399/04/24 - 12:09
نویسنده : mohammad rezaeian
جمشید گلپور رئیس مرکز اصناف و بازرگانان

متولی ماسک کارگاهی سازمان بسیج اصناف است

جمشید گلپور «رئیس مرکز اصناف و بازرگانان» گفت: متولی ماسک کارگاهی را سازمان بسیج اصناف کشور قرار دادیم که در این حوزه کارهای خوبی انجام گرفت و ساماندهی خوبی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف؛ حسین مدرس خیابانی در جلسه ستاد ملی کرونا با بیان اینکه در واحدهای تولیدی مورد مبتلا به کرونا نداشته‌ایم، بیان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی سراسر کشور رعایت شده است و مراقبت ها و فاصله های اجتماعی درون واحدهای تولیدی و کارخانجات به خوبی مدنظر قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نباید به خاطر شیوع بیماری کرونا فعالیت واحدهای تولیدی را محدود نماییم، تصریح کرد: تولید مناسب اقلام مرتبط با کرونا، فراوانی دسترسی به این کالاها و متعاقب آن کاهش قیمت در بازار برای دسترسی عموم مردم را مد نظر داریم.

سرپرست وزارت صمت در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در شرایط خاصی قرار داریم و این شرایط خاص نیاز به اتخاذ تصمیمات خاص نیز دارد و در همین راستا تولید ماسک تا اطلاع ثانوی نیاز به هیچ گونه مجوز صنفی و صنعتی ندارد تا ماسک به راحتی در دسترس عموم مردم و اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت همچنین از زحمات بسیج اصناف کشور در راستای مدیریت کارگاه های تولیدی ماسک تشکر و قدردانی نمود.

متولی ماسک کارگاهی سازمان بسیج اصناف است

جمشید گلپور «رئیس مرکز اصناف و بازرگانان» نیز در این جلسه گفت: متولی ماسک کارگاهی را سازمان بسیج اصناف کشور قرار دادیم که در این حوزه کارهخای خوبی انجام گرفت و ساماندهی خوبی شد.

از سایت تخصصی عرضه ماسک بدون واسطه رونمایی کردیم

حسن پور با بیان اینکه کارگاه های ما هیچ وقت تعطیل نشدند، اعلام کرد: در روز میلاد امام رضا علیه السلام ۱۲( تیرماه ) اولین سایت تخصصی عرضه ماسک(www.bamask.ir) بدون واسطه را برای خرید مردم رونمایی کردیم و عرضه ماسک در بستر اینترنت برای توزیع مناسب را در دستور کار داریم.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.