شناسه : 5304
امروز چهارشنبه 1399/04/18 - 10:00
نویسنده : mohammad rezaeian
به همت سازمان بسیج اصناف ارائه شد

ارسال ماسک از "باماسک" به درب منزل متقاضیان

اولین بسته‌های ماسک مورد نیاز و درخواستی از طریق وب سایت "با ماسک" به آدرس اعلامی سراسری کشور ارسال شد.

 به گزارش پایگاه خبری بسیج اصناف به نقل از خبرگزاری بسیج؛اولین بسته‌های ماسک مورد نیاز و درخواستی از طریق وب سایت "با ماسک" از طریق اداره پست جهت تحویل به آدرس اعلامی سراسری کشور ارسال شد.

این گزارش می افزاید با توجه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا و اعلام ستاد مقابله با کرونا در خصوص لزوم مصرف ماسک در اماکن عمومی جهت کنترل و کاهش آسیب پذیری از این ویروس، برخی از دلالان به این موضوع ورود پیدا کرده و باعث برخی کمبودها در این خصوص خواهند شد از اینرو بسیج اصناف اقدام به راه اندازی سایت عرضه مستقیم ماسک به آدرس www.bamask.ir (باماسک) کرده تا دست دلالان از این بازار را کوتاه کند.

خبرها حاکی از آن است که روز پنجشنبه گذشته در مراسم تجلیل از برگزیدگان تولید عرصه ماسک ، سایت با ماسک نیز رو نمایی شد و امروز اولین محموله آن از طریق اداره پست جهت تحویل به آدرس اعلامی سراسری کشور ارسال شد.

براین اساس کسانی که از طریق این سایت ثبت نام می‌کنند ماسک خریداری شده را با قیمت تولید، بدون پرداخت هزینه ارسال تحویل می‌گیرند. این کارگاه با تولید روزانه 150 هزار ماسک قصد دارد که بخشی از نیاز مردم به این کالا را رفع کند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است که هم اکنون 50 میلیون ماسک در ماه توسط واحدهای تولیدی صنفی در سراسر کشور تولید می‌شود. وزرات بهداشت اعلام کرده که بهترین راهکار در ایام شیوع کرونا زدن ماسک در مکان‌های عمومی است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.