شناسه : 5287
امروز دوشنبه 1399/04/02 - 10:35
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف خبر داد

تشکیل کارگروه «جهش تولید» در بسیج اصناف و بازاریان کشور

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: کارگروه «جهش تولید» با هدف کمک به بهبود وضعیت کالاهای ساخت داخل، در بسیج اصناف و بازاریان کشور تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف به نقل از خبرگزاری ایکنا؛غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگروه با هدف کمک و یاری‌رساندن به بهبود وضعیت تولید داخلی ایجاد شده و عصر امروز نیز جلسه‌ای با موضوع  بررسی راهکارهای خودکفایی در پارچه مشکلی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بیش از نود درصد چادر مشکلی در کشور ما وارداتی است؛ لذا این کار بسیار ناپسندی است که زنان و دختران از پارچه‌هایی که از بلاد کفر می‌آیند استفاده کنند، چراکه می‌توانیم چنین کالاهایی را در داخل کشور خودمان تولید کنیم.

حسن‌پور یادآور شد: از سوی دیگر قیمت پارچه و چادرمشکی بسیار گران شده و خانواده‌ها توان خرید ندارند. اساساً یکی از دلایل عدم استفاده برخی از زنان و دختران در کشور ما را همین گرانی چادر می‌دانند، لذا باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی گفت: این جلسه به صورت مفصل با حضور نمایندگان وزارت صنعت، نمایندگان بخش خصوصی و برخی از تولیدکنندگان برگزار خواهد شد تا تولید چادر مشکی در کشور عملیات شود. کارگروه جهش تولید، مسائل دیگری نظیر افزایش تولید در بخش صنایع دستی، کفش، لوازم خانگی و ... را در دستور کار دارد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.