شناسه : 5285
امروز یکشنبه 1399/04/01 - 12:00
نویسنده : mohammad rezaeian

اصناف و بازاریان در خط مقدم مبارزه با توطئه های اقتصادی هستند

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پیامی روز ملی اصناف را به تمامی کسبه و بازاریان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف؛دکتر غلامرضا حسن پور به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف این روز را به فعالین حوزه اقتصادی،اصناف و بازاریان تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد

رادمردانی که هیچ تجارت و هیچ خرید و فروشی آنها را ا زیاد خدا غافل نخواهد کرد. سوره نورآیه 37

یادو خاطره شهدای اصناف و بازارو مرحوم مغفور مجاهد بسیجی سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سیستان و بلوچستان را گرامی میداریم.

یکم تیر ماه روز ملی اصناف یادآور جهاد و تلاش خستگی ناپذیر بازوان ستبر انقلاب را به محضر اصناف،بازاریان و هیأت رییسه اتاقها و اتحادیه های صنفی عرض تبریک داریم.

اصناف و بازاریان کشور همواره به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه با توطئه های اقتصادی دشمنان ایستادگی و عزم جهادی داشته اند و در همین روزها شیوع ویروس کرونا در کشور که تاثیر آن بر اقتصاد کشور هم ملموس بود،شاهد اوج همدلی و مشارکت میان اصناف و مردم بودیم و امیدواریم درخدمت به مردم بویژه بارعایت انصاف همواره کوشاباشند.

امروزدر این شرایط خاص و ویژه کشور آنچه که لازم،ضروری و مطلوب برای عموم مردم است تصمیمات صحیح و آینده پژوهانه دولت محترم و سازمان های صنفی برای رفاه و تناسب اقتصادی باعمل به فرمان سال یعنی جهش تولیداست .

اتاقهای اصناف در مقام پارلمان بخش خصوصی تاثیرات بسیاری در تصمیم گیری و سیاست های دولت داردو از این رو نباید اثر گذاری این بخش اقتصادی از سوی دولت مردان وخوداتاقها مورد غفلت واقع گردد.

در پایان از همه عزیزان و دست اندرکاران حوزه اقتصادی کشور به ویژه اصناف وبازاریان در همراهی و مساعدت با مردم و همکاری بارده های بسیج اصناف در عرصه های مختلف به ویژه شرایط بحران کمال تقدیر و تشکر را داریم .

غلامرضا حسن پور اشکذری

رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.