شناسه : 5282
امروز شنبه 1399/03/31 - 12:59
نویسنده : mohammad rezaeian

تقدیر دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بسیج اصناف کشور

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همکاری سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به منظور تامین ماسک مورد نیاز قدردانی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف به نقل از سایت قلم ماندگار ، دکتر حسین برزگر با انتشار یادداشتی از اقدامات صورت گرفته و سرعت عمل دستگاه های مختلف به منظور تامین اقلام مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ویژه بسیج اصناف کشور جهت تامین ماسک مورد نیاز مردم تقدیر و تشکر کرد.
در بخشی از این یادداشت آمده است: در اوایل شروع اوج ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان نیاز مبرم به تهیه ماسک برای مدافعان سلامت یعنی پرستاران بیمارستان های استان بودیم که خدای مهربان ما را به دکتر غلامرضا حسن پور رساند.
وی مسوول سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی کشور است . مردی بی ادعا و خاکی بود و آنچنان فوری هماهنگ کرد که به یاد شب های عملیات فرماندهان شهیدمان افتادم که درآن دوران فتح بزرگی را رقم می زدند.
دکتر حسین برزگر در ادامه این یادداشت آورده است: باید اذعان کنم راه جهاد، که خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی روحی تازه در آن دمید و مکتب او را بارورتر نمود در جسم و جان مدافعان سلامت مردم می جوشد و خدای بزرگ ما را یاری خواهد کرد تا از این تهدید یک فرصت بزرگ در جهش تولید اقلام فراورده های سلامت در کربلای ایران ( خوزستان ) داشته باشیم و فرمایش رهبر عزیزمان را ان شالله محقق نماییم .
به گفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز این مهم فقط با کنار هم قرار گرفتن تمام خادمان واقعی و سربازان جان برکف تولید محقق خواهد شد و خوزستان بزرگ ظرفیتی بسیار زیاد در این خصوص دارد و بسیار مهم است تا با تولید به اشتغال پایدار و تسهیل دسترسی به فراورده های سلامت سالم دست یابیم.
شایان ذکر است با هماهنگی سازمان بسیج اصناف کشور تا کنون یک میلیون ماسک سه لایه پزشکی استاندارد از یکی از کارخانه های تولید ماسک تحت پوشش این سازمان به استان خوزستان ارسال شده واین روند همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.