شناسه : 5267
امروز پنجشنبه 1399/03/01 - 10:41
نویسنده : mohammad rezaeian
بیانیه سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعّالان اقتصادی سراسر کش

ویروس خطرناک برای جهان اسلام اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی است

امروز دنیا در حالی با ویروس منحوس کووید-19 دست و پنجه نرم می کند که در واقع نباید از ویروس به مراتب منحوس تر و خطرناک تر یعنی کووید-1948 همان رژیم غاصب صهیونیستی غافل شد.

بسم الله قاصم الجبّارین

بیانیه سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعّالان اقتصادی سراسر کشور

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس- رمضان 1441

امروز مسئله‌ی فلسطین جزو مسائل درجه‌ی اوّل بلکه مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است و این منطقى که امام بزرگوار(ره) مطرح کردند که "اسرائیل باید از بین برود" یک منطق انسانى است. سخن ما آن است که فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است و ادامه‌ی اشغال آن، ظلمی بزرگ، تحمل‌ناپذیر و خطری عمده برای صلح و امنیت جهانی است.

این آرمان ماست که از فلسطین دفاع می کنیم، دنیای استکبار در مقابل ما ایستاد و ضربه زد امّا ما استقامت کردیم، ایستادیم، باز هم خواهیم ایستاد، و مسلّم می دانیم که پیروزی نهایی متعلّق است به ملّت فلسطین.

امروز دنیا در حالی با ویروس منحوس کووید-19 دست و پنجه نرم می کند که در واقع نباید از ویروس به مراتب منحوس تر و خطرناک تر یعنی کووید-1948 همان رژیم غاصب صهیونیستی غافل شد.

سند صداقت دولتهای مسلمان در جانبداری‌شان از ملت فلسطین، قطع روابط آشکار و پنهان سیاسی و اقتصادی با آن رژیم است. دولتهائی که میزبان سفارتخانه‌ها یا دفاتر اقتصادی صهیونیست هایند، نمی توانند مدعی دفاع از فلسطین باشند و هیچ شعار ضد صهیونیستی از سوی آنان، جدی و واقعی تلقی نخواهد شد.

ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همصدا و هم آهنگ با تجار و فعالان اقتصادی و بازرگانان کشورهای مسلمان دنیا، هرگونه تجارت و روابط اقتصادی با دولت غاصب صهیونیستی را تحریم و تا شکست هژمونی آن رژیم اشغالگر کودک کش از پای نمی نشینیم و به ندای رهبری معظم انقلاب(مد ظله العالی) لبیک گفته و تأکید می نماییم "صهیونیست ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید" ان‌شاءالله در آینده نزدیک به توفیق و فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

والسّلام علی من التّبع الهدی

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.