شناسه : 5255
امروز دوشنبه 1399/02/22 - 12:15
نویسنده : mohammad rezaeian

درخواست چندین کشور برای خرید ماسک‌های تولیدی بسیج اصناف

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه ماسک‌های تولید شده این سازمان در حال حاضر قابلیت صادرات دارند، گفت: در حال حاضر چندین کشور برای خرید ماسک‌های تولید شده ما در خواست داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان در ویژه برنامه چالش کرونای بسیج دانشجویی‌با اشاره به لزوم توجه ویژه به ابعاد مختلف شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: طرح چالش کرونا اقدام مناسبی برای تسریع در مقابله با این ویروس است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به حمایت این نهاد از ایده‌های برتر چالش کرونا عنوان داشت: ایده پردازی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی از جمله موارد مورد توجه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ماسک‌های تولید شده توسط بسیج اصناف در حال حاضر قابلیت صادرات دارند، تصریح کرد: در حال حاضر درخواست خرید ماسک‌های تولید شده توسط بسیج از جانب چندین کشور به ما رسیده است.

حسن‌پور با تاکید بر لزوم فعالیت صاحبان ایده در حوزه مقابله با آسیب‌های اقتصادی کرونا خاطرنشان کرد: از صاحبان ایده و اندیشه دعوت می‌کنیم تا ایده‌های خود در راستای مقابله با قاچاق ملزومات پزشکی، مقابله با بیکاری ناشی از شیوع کرونا را در چالش کرونا ثبت کنند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بر لزوم مشارکت جوانان و نخبگان در چالش نوآوری باز کرونا تاکید کرد و افزود: این نهاد از ایده‌های برتر کرونا در راستای تجاری‌سازی و ایجاد کسب و کار حمایت می‌کند.

وی توسعه فروشگاه‌های اینترنتی بومی را امری مهم در راستای مقابله با کرونا و همچنین رعایت قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دانست و گفت: اتاق‌های اصناف و بازرگانی نیز از ایده‌های برتر چالش کرونا حمایت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، چالش کرونا یکی از چالش‌های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت است.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می‌توانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه کنند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.