شناسه : 5249
امروز پنجشنبه 1399/02/11 - 09:23
نویسنده : mohammad rezaeian

110 مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان افتتاح می شود

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: مراسم افتتاح 110 مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف؛ دکترغلامرضا حسن پور با بیان این مطلب درهمایش مجازی(ویدیو کنفرانس) هماهنگی تاسیس این مراکزنیکوکاری گفت: ایران اسلامی به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری و همیاری مردم، تهدید ویروس کرونا را به یک فرصت تبدیل کرد. وی با بیان اینکه امروز شرایط ایران به مراتب بهتر از کشورهای غربی به ویژه آمریکاست، گفت: با شیوع ویروس کرونا تمدن غربی ناکارآمدی خود را به نمایش گذاشت. وی افزود: در این شرایط بسیج اصناف این توفیق را بدست آورد که همانند گذشته خدمتگزار مردم باشد. وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره در صف اول خدمت رسانی به مردم بوده اند و در این آزمایش نیز به لطف الهی سربلند بیرون آمدند. دکتر حسن پور در ادامه این مراسم به اقدامات بسیج اصناف به منظور تامین ماسک و برخی اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط اصناف و بازاریان در حال حاضر در موضوع تولید ماسک به خودکفایی رسیده و این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر تامین نیاز داخلی ، بخشی از تولیدات خود را به سایر کشورها صادر کنیم.

 وی یادآورشد: علاوه بر این خیرین اصناف و بازاریان در بخش خرید برخی تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی نیز پیش قدم شده و در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام داده اند. دکتر حسن پور در ادامه از راه اندازی 110 مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد. وی با تاکید بر گسترش مراکز نیکوکاری اصناف اظهارداشت: هسته اصلی مراکز نیکوکاری باید خود اعضای اتحادیه ها و اصناف باشند. وی اظهارداشت: طبق توافقات صورت گرفته مقرر شد کار جمع آوری کمک ها و نحوه هزینه کردن آن توسط هیات امناء مراکز نیکوکاری انجام و گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته بصورت فصلی در اختیار بسیج اصناف و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.