شناسه : 5245
امروز سه شنبه 1399/02/09 - 10:44
نویسنده : mohammad rezaeian
رزمایش مواسات؛

توزیع ۱۲۰۰ عدد روغن موتور بین تاکسیداران رفسنجان به همت بسیج اصناف رفسنجان

به همت بسیج اصناف شهرستان رفسنجان وهمکاری سازمان تاکسیرانی در ایام تعطیلات ناشی از کرونا و بیکاری قشر تاکسیران، تعداد ۵۰۰ عدد روغن موتور بین تاکسی‌داران و ۷۰۰ روغن موتور بین آژانس‌ها توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛، تقی‌زاده فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان رفسنجان اظهار داشت: پایگاه امام علی (ع) سازمان تاکسیرانی رفسنجان، بسته حمایتی «روغن موتور» به ۵۰۰ نفر از تاکسی‌داران و تعداد ۷۰۰ روغن موتور به آژانس‌های شهرستان که مبلغ هر روغن ۶۰ هزار تومان بود، توزیع کرد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان رفسنجان ادامه داد: سبد غذایی به ارزش هر سبد ۴۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ سرپرست خانوار تاکسیرانی و ۲۵۰ سرپرست از آژانس‌ها دیگر اقداماتی بود که با رایزنی پایگاه بسیج اصناف و کمک سازمان تاکسیرانی در ایامی که جامعه در قرنطینه بود و قشر تاکسی‌ران از این ویروس منحوس ضربات زیادی دیدند، توزیع شد.

وی تصریح کرد: به پیشنهاد سپاه ناحیه رفسنجان به فرمانداری، مبنی بر استفاده از معلمان و اشخاصی که بتوانند مردم را در رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و…  توجیه کنند، مدیر آموزش و پرورش از این طرح استقبال کرد که این پیشنهاد می‌تواند در کل کشور الگو و اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات پایگاه ولی‌عصر (عج) کامیون داران ابراز داشت: به همت رئیس اتحادیه کامیون‌داران شهرستان ضدعفونی تمام پایانه بار و کامیون‌ها انجام شد و توزیع ماسک رایگان به همه کامیون‌دارهای شهرستان نیز دیگر اقدام این پایگاه بود.

 تقی‌زاده رایزنی بسیج اصناف برای بخشیدن کرایه مغازه‌ها را یادآور شد و گفت: حدود ده‌ها نفر کرایه مغازه‌های خود را به‌مدت یک ماه به مستاجران بخشیدند و همچنین پرداخت تعدادی از کرایه مغازه‌داران برای کسانی که سرپرست خانه بودند و مستاجران توان پرداخت کرایه مغازه را نداشتند که عمدتا خانم هستند، به صاحبان مغازه هم به کمک خیران انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد زیادی بسته غذایی بین اصناف آسیب‌دیده از تعطیلات کرونایی توزیع شد.

  تقی‌زاده در ادامه این گفت‌وگو از کمک به منطقه سیل زده زهکلوت یاد کرد و عنوان داشت: در این زمینه ۱۰ تن آرد به ارزش ۸ میلیون تومان، ۵۰۰ متر کاشی و سرامیک به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و یک تریلر بلوک به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با کمک خیران به این منطقه ارسال شد.

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.