شناسه : 5242
امروز پنجشنبه 1399/02/04 - 11:14
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

جهش تولید در شرایط بحرانی هم امکان‌پذیر است

حسن‌پور اظهار کرد: اگر به صورت جدی وارد میدان عمل شویم، شعار جهش تولید حتی در شرایط بحرانی نیز محقق خواهد شد، چراکه تهدید را تبدیل به فرصت کرده‌ایم. لذا سایر نهادهای اقتصادی نیز می‌توانند از این شیوه در راستای جهش تولید الگوبرداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف دکتر حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج اصناف ، درباره اقدامات اخیر این سازمان در راستای تنظیم بازار و حمایت از تولید اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده، یکی از اهداف اصلی ما در سال جاری تلاش برای تحقق این شعار است.

حسن‌پور تصریح کرد: پس از پدید آمدن بحران کرونا، در بسیج اصناف و بازاریان کشور تجربه بسیار خوبی را داشتیم که مدیریت افزایش تولید ماسک با شیوع این ویروس بود. از همان ابتدای شیوع کرونا، بسیج اصناف با همه توان خود به میدان آمد تا نقش خود را در مبارزه با این ویروس ایفا کند.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که برای تولید کشور پدید آمد، بسیج اصناف دست به کار شد و بسیاری از خطوط تولید پوشاک به تولید ماسک مشغول شدند و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۶ میلیون ماسک تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحدهای مورد درخواست شد و بخشی نیز بین مردم  رایگان توزیع شد.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور یادآور شد: از هفته گذشته نیز با همکاری و هماهنگی انجمن داروسازان تهران، توزیع ماسک با قیمت مناسب در داروخانه‌های تهران شروع شده است. هفته گذشته ۲۱ داروخانه، ماسک‌ها را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دادند و این هفته هم این کار در حال انجام است و در روزهای آتی هم با هماهنگی انجمن داروسازان تهران چنین کاری انجام خواهد شد.

حسن‌پور در پایان اظهار کرد: اقداماتی که صورت گرفته نشان می‌دهد اگر به صورت جدی وارد میدان عمل شویم، شعار سال جاری، جهش تولید، حتی در شرایط بحرانی نیز محقق خواهد شد، چراکه تهدید را تبدیل به فرصت کرده‌ایم. لذا سایر نهادهای اقتصادی نیز می‌توانند از این شیوه در راستای جهش تولید الگوبرداری کنند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.