شناسه : 5234
امروز یکشنبه 1399/01/24 - 10:16
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور در گفتگو با رادیو اقتصاد:

بسیج اصناف 15میلیون عدد ماسک باکیفیت بسیار بالا تولید کرد/به نقطه ای رسیده ایم که توان صادرات ماسک به اروپا را داریم

دکتر غلامرضا حسن پور در گفت و گو با برنامه "کالای ایرانی" رادیو اقتصاداظهار داشت از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با همت همکاران بسیج اصناف و پذیرش تولید کنندگان در تغییر چرخه تولید ماسک مورد نیاز مردم که ضرورت کشور بود تحقق یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف،دکتر غلامرضا حسن پور در گفت و گو با برنامه "کالای ایرانی" رادیو اقتصاد ضمن برشمردن توانمندی  تولیدی های بسیج اصناف اظهار داشت: از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با همت همکاران بسیج اصناف و پذیرش تولید کنندگان در تغییر چرخه تولید ماسک مورد نیاز مردم که ضرورت کشور بود تحقق یافت. وی افزود: با توجه به کارگاه های تولیدی محدودی که در کشور وجود داشت و مقدار کم تولید، اولویت اصلی تولید ماسک بود تا نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد به همین جهت ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم تولید کنندگان که تمایل داشتند، مجاهدانه به صحنه آمدند چرخه تولید را تغییر دادند و تمام تعصیلات عید نوروز این واحدهای صنفی تولیدی در حال کار بودند و به حول قوه الهی نگذاشتند کمبودی در تولید ماسک داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران  6 واحد تولیدی با مدیریت و هدایت بسیج اصناف کشور راه اندازی شد و همچنین در سراسر کشور واحد های صنفی فعال هستند که تا امروز بالغ بر 15 میلیون ماسک در این واحد ها تولید شده است.

غلامرضا حسن پور افزود:این ماسک های تولید شده در اختیار سازمان غذا و دارو برای توزیع در دارو خانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پزشکی کشور قرار می گیرد. بخشی از این ماسک ها که با #کمک_مومنانه  خیرین اصناف تهیه شده است در بین مناطق محروم کشور توزیع می شود.

حسن پور در رابطه با ضرورت تولید ماسک درکشور اظهارداشت: بسیج از جنس مردم است و همواره با روبرو شدن به تهدید آن را به فرصت تبدیل کرد، همین اتفاق در چرخه تولید افتاد و با جهش تولید به نیاز کشور پاسخ داد. در تولید ماسک به جایی رسیدیم که میتوانیم صادرات ماسک به کشور های اروپایی داشته باشیم.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان گفت: از تلاشهای خبرنگاران و خبرگزاری ها که به واقع برای انتشار اخبار در خط مقدم  مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشتند قدردانی و تشکر کرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.