شناسه : 5230
امروز جمعه 1399/01/15 - 21:41
نویسنده : mohammad rezaeian

اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا ماندگار خواهد بود

رییس سازمان بسیج اصناف کشور معظم هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی در گفت و گوی تلفنی با وزیر صنعت،معدن وتجارت به تشریح آخرین اقدامات سازمان بسیج اصناف در مقابله با بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف به نقل از ستاد رسانه ای اصناف کشور، دکترغلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: در این گفت و گو دکتر رضا رحمانی درجریان فعالیت های بسیج اصناف در طرح همیاران بازرسی و اقدامات این سازمان بویژه در بخش تولید ماسک مورد نیاز بخش های مختلف و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی قرارگرفت و از مجموعه بزرگ سازمان بسیج اصناف در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد. دکتر رضا رحمانی در ادامه این گفت و گو تصریح کرد: در زمان تصدی بنده در وزارت صنعت،معدن وتجارت اقدامات و همکاری بسیج اصناف بویژه تلاش های شبانه روزی و مؤثر شما فراموش ناشدنی است و بنده در جریان همه زحمات شما به ویژه در بخش تولید ماسک ومبارزه با کرونا هستم.

تدوین بسته حمایتی از اصناف

دکتر حسن پور در ادامه از برنامه سازمان بسیج اصناف برای تدوین بسته حمایت از اصناف خبر داد. وی افزود: سازمان بسیج اصناف به دور از شعارزدگی درصدد تدوین بسته ای برای ارائه به دولت برای حمایت واقعی ازکسب وکارهای آسیب دیده است. وی تاکید کرد: برای تدوین این بسته قطعا از نظرات و دیدگاه های کارشناسی تمام بخش های مختلف بویژه رؤسای اتاقهای اصناف واتحادیه ها بهره مند خواهیم شد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.