شناسه : 5229
امروز پنجشنبه 1399/01/14 - 12:16
نویسنده : mohammad rezaeian
در پی ابلاغ سازمان بسیج اصناف کشور مطرح شد

دولت برای تحقق« جهش تولید» از اصناف حمایت کند

دکترحسن پور در این ابلاغ گفت: نام گذاری سال 99 با عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری نشانگر اهمیت و جایگاه بالای اقتصاد است.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور ، دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: به منظور تحقق شعار سال لازم است دولت حمایت لازم از اصناف داشته باشد. این مسیری است که به همکاری همه دستگاهها نیاز دارد.
وی با بیان اینکه جهش تولید در واحدهای صنفی با حداقل سرمایه نیز امکان پذیر است گفت: اگر امکانات و تسهیلات لازم در اختیار صنوف تولیدی‌ قرار گیرد، بدون شک این واحدها نقش پر رنگتری در تحقق شعار سال ایفا خواهند کرد. به گزارش تصویر روز وی در ادامه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید اظهارداشت: مواردی به دست اندرکاران سازمان های بسیج اصناف کشور ابلاغ شده است که این نکات به شرح ذیل می باشد:
۱- جلسات هیئت اندیشه ورز با موضوع جهش تولید، تشکیل و ضمن شناسایی موانع تولید ، راهکارهای عملی را ارائه نموده و از طریق مسئولان محلی و استانی و با استفاده از ظرفیت های فعالان بخش تولید ، به مرحله اجرا در آورده و چنانچه پیگیری کشوری لازم بود؛ موضوع به تهران منعکس شود
۲- با معیار قرار دادن حمایت از کالای ایرانی ، همه فروشندگان محترم را به فروش کالای ایرانی ترغیب نموده و ازفروشندگان تقدیر نمایید
۳- به صورت میدانی از واحدهای تولیدی صنفی سرکشی نموده و مشکلات تولید را احصاء نموده و جهت رفع آن گام بردارید
۴- برای رفع مشکلات مربوط به تولید از قبیل مالیات، گمرک، بانک و … با هماهنگی استانی و در صورت نیاز کشوری، تلاش نمایید
5-راهکارهای ۱۳ گانه اقتصاد مقاومتی که در سال ۱۳۹۵ توسط این سازمان ابلاغ شده را مد نظر قرار دهید
دکتر حسن پور در پایان با تاکید بر لزوم مدیریت و برنامه‌ ریزی‌ها برای کاهش مشکلات اقتصادی بعد از پایان بیماری کرونا، گفت: باید پیش‌بینی وضعیت کسب و کار برای پس از بیماری کرونا صورت گیرد و اقدامات لازم برای حمایت از آنان در نظر گرفته شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.