شناسه : 5214
امروز دوشنبه 1399/01/04 - 11:40
نویسنده : mohammad rezaeian

بسیج اصناف تحویل ماسک به وزارت بهداشت را آغاز کرد

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: کار بسته بندی و تحویل ماسک های تولید شده در کارگاه های تحت پوشش این سازمان به وزارت بهداشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور در بازدید از کارگاه تولید ماسک در حسینیه مکتب المهدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به نیاز فوری مردم سراسر کشور به ماسک، واحد های تولیدی در همه مجموعه ها شامل کارگاه ها ، مساجد و حسینه ها به سرعت در این زمینه فعال شدند.

وی گفت: پارچه های مورد نیاز تولید این ماسک ها  توسط وزارت بهداشت تامین و از طریق بسیج اصناف در اختیار واحد های تولیدی  و کار گاهها قرار گرفت.

حسن پور اظهارداشت: با هماهنگی های صورت گرفته کار بسته بندی و تحویل ماسک های تولید شده از روز گذشته به وزارت بهداشت آغاز شده تا پس از طی مراحل استرلیزه ، توزیع شود.

 تامین منطقه ای ماسک در تهران و شهر ستانها

رییس سازمان بسیج اصناف در ادامه از طرح تامین منطقه ای ماسک در تهران خبر داد.

حسن پور اظهارداشت: در نظر داریم با اجرای این طرح کارکاه های تولید هر منطقه ، کار تامین ماسک مورد نیاز محله خود را بر عهده گیرد.

به گفته وی در صورت اجرای این طرح ضمن تامین ماسک مودر نیاز محلات ، از تردد افراد به سایر مناطق برای تامین ماسک نیز جلوگیری نماییم.

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان این دیدار از تلاش ها و زحمات دست اندرکاران حسینیه مکتب المهدی به منظور تولید ماسک تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع :پایگاه خبری تصویر روز

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.