شناسه : 5210
امروز جمعه 1399/01/01 - 21:28
نویسنده : mohammad rezaeian

شهدای شاخص سال 1403 سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

شهدای شاخص سال 1403 سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برادران شهید ناصر و صادق صدیفی معرفی شدند.

 شهدای شاخص سال 1403 سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برادران شهید ناصر و صادق صدیفی معرفی شدند.

1

گوشه ای از وصیت نامه و گفته های شهید صادق صدیفی

اینجا که ما هستیم تا کربلای حسینی چند کیلومتر بیشتر فاصله ندارد . انشاءاله راه بسته شده کربلا با همت مردان غیور و مبارز ایرانی باز شود ، و همگی با امام عزیزمان به پابوسی جد بزرگوارشان رفته و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برقرار گنبد آن بارگاه مقدس و ملکوتی به احترار درآوریم .

شهادت آسان بدست نمی آید و مراحل و شیوه های گسترده ای دارد که زبانم از بیان آن قاصر است . ولی یکی از روشهای رسیدن به هدف که همان شهادت است جلب رضایت و دعای والدین بخصوص مادر است لذا در همینجا از پدر و مادر مهربانم تقاضای عاجزانه میکنم که قصور و کوتاهی مرا بخشیده و برای شهادتم دعا کنید . زیرا من که لیاقت شهادت را ندارم شاید این دعای خیر کارساز باشد و مرا به آرزوی دیرینه ام برساند.

اسلام عزیز نیاز به یاری دارد و در این لحظات که ملت بصورت یکپارچه بسیج شده اند تا بعثیون عراقی را از خاک پاک میهن بیرون نمایند هیچ عذری نزد خداوند متعال پذیرفته نخواهد شد اگر نسبت به ظیفه خودمان در قبال دفاع از میهن عمل نکنیم . از ملت شهیدپرور میخواهم که امام عزیز را تنها نگذارند و پشتیبان سرسخت روحانیت باشند . از اختلافاتی که منشاء نفسانی دارند بپرهیزند و بدانند که ما همه مسلمانیم و پیرو قرآن و رسول اله و امیرالمومنین و 11فرزندش ، و تابع و معتقد به ولایت فقیه ، پس باید از هرگونه اختلاف و دودستگی اجتناب کنند و همواره وحدت کلمه خود را حفظ نمایند .

از پدر و مادر گرانقدر حلالیت میطلبم و از خواهرانم میخواهم که در شهادت من زینب گونه عمل نمایند و در حفظ ارزشهای اسلامی مانند گذشته کوشا بوده و در مانوس کردن فرزندانشان به اسلام و قرآن و ولایت تلاش نمایند.

مستدام باد اسلام و قرآن

2

 

گوشه ای از وصیت نامه و گفته های شهید ناصرصدیفی

پدر،مادر،برادر و خواهران عزیزم در این درگیریها و اختلافات داخلی احتمال هر گونه حادثه ای را بدهید و خود را برای هر گونه خبری آماده سازید . من که سعادت شهادت را نداشته و نخواهم داشت ، لکن اگر خداوند متعال این بنده حقیر را لایق شهادت دانست و نامم را در ردیف شهدای اسلام قرارداد، هرگز بر شهادتم آه و فغان نکنید و روز شهادتم روز شادی شما باشد .

پدر بزرگوارم همواره در ارشاد و راهنمائی دیگران کوشا باشید و بدانید و به دیگران نیز بگوئید که اگر خدا خواست و پیروزی برای ایران اسلامی حاصل گردید، راه هنوز ادامه دارد و دشمنان ار هرگونه توطئه ای جهت نابودی اسلام و مسلمین بهره خواهند گرفت . آگاه باشید و در سایه ولایت حضرت آیت اله العظمی خمینی سعی در ریشه کنی کفر جهانی داشته باشید تا انشائاله پیروز گردید .

مادر و خواهران گرامیم، با دلی شکسته و قلبی پر امید همواره برای پیروزی اسلام و مسلمین و طول عمر امام عزیزمان دعا کنید و پیرو مصمم و راسخ خط ولایت فقیه و حامی و پشتیبان جامعه روحانیت باشید .

برادرم، صادق جان آگاه باش که پس از من دیگر حامی و پشتیبانی نخواهی داشت تا در مشکلات به یاریت بشتاید هیچ نگران نباش و همواره صبور باش که خداوند به صابرین پاداش نیکو خواهد بخشید .بدان که رضایت من در جلب رضایت تو از من تمام امید و دلخوشی آنها به تو است .

پدر و مادر عزیزم میترسم که اجل مهلتم ندهد و حسرت دیدار چهره نورانی و مبارک امام بر دلم باقی بماند لکن تقاضائی از شما سروران داشته و خواهان اجابت آن هستم . اگر سعادتی داشتم و قبل از شهادت امام را زیارت نمودم هر جا که دوست دارید مرا به خاک بسپارید ولی اگر این سعادت بر من شامل نگردید حتماً مرا در بهشت زهرا بخاک بسپارید زیرا امام پس از ورود به ایران حتماً به بهشت زهرا خواهد آمد ، شاید به این بهانه مزار مرا به قدوم مبارک خویش متبرک نمایند .

برای تک تک عزیزان آرزوی موفقیت نموده و از خداوند رحیم و مهربان خواستارم که به تمام اعضای خانواده ام صبر عنایت بفرماید .

به امید پیروزی هر چه سریعتر حق برباطل

برچسب ها

برچسب‌ها

شهید شاخص
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.