شناسه : 5209
امروز جمعه 1399/01/01 - 21:03
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در پیام نوروزی خود اعلام کرد:

اصناف کشور تمام همت خود را درجهت تولید ملی وحمایت از کالای ایرانی بکار خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پیام نوروزی اعلام کرد: اصناف کشور همچون سالهای گذشته جهت تحقق شعارسال گام برداشته و تمام همت خود را برای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی بکارخواهند گرفت.

 متن کامل پیام دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور  به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

"السلام علیک یا ابا ابراهیم موسی بن جعفر"

حلول سال 1399شمسی مصادف شده است با سالروزشهادت اسوه صبر،تقوی امام هفتم شیعیان جهان اسلام حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام)

ضمن عرض تسلیت این شهادت بزرگ به ساحت مقدس حضرت امام رضا (علیه السلام)،حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از خداوند قادر متعال می خواهیم به برکت ذوات مقدس اهل بیت عصمت و طهارت تمام بلاها را از این کشور اسلامی و ولایی دورنموده و بیماران،بویژه مبتلایان به بیماری جدید ناشناخته راشفای عاجل عنایت فرمایید.

 

سال98 سال امتحانات سخت الهی بر مردم شریف ومقاوم ایران بودکه به لطف خداوندملت ایران ازاین امتحانات سربلندبیرون آمدو قطعا نتیجه این صبرو استقامت،پیروزی و افتخار خواهد بود.

 

مقام معظم رهبری درادامه شعار سال در دهه گذشته،سال 99 را به نام "سال جهش تولید"نامیدند و این به معنای اهمیت اقتصاد و معیشت مردم است زیرا درسایه جهش تولید،اشتغال ایجادشده و معیشت مردم سامان می پذیرد و می توان از شرایط سخت اقتصادی بوجود آمده عبور کرد.

 

  سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب،همچون سالهای گذشته بلکه با روحیه مضاعف و تلاش گسترده تر جهت تحقق شعار سال گام برداشته و همه همت خود را برای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی بکار خواهد گرفت.

 

 درپایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت همه عزیزان دراصناف وبازار بویژه افسران جبهه اقتصادی،یادهمه شهدای گرانقدر بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت را گرامی میداریم.

 

غلامرضاحسن پوراشکذری

مسؤل سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور

اول فروردین 1399

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.