شناسه : 5206
امروز دوشنبه 1398/12/26 - 13:57
نویسنده : mohammad rezaeian
به میزبانی سازمان بسیج اصناف صورت گرفت

برگزاری چهارمین نشست ستاد مقابله با ویرس کرونا با حضور اصناف و بازاریان

نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا اصناف و بازاریان در ادامه جلسات قبلی خود به بررسی راه های جلوگیری از تضرر بیشتر اصناف و بازاریان و نقش بازار در مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری بسیج اصناف صبح امروز دوشنبه چهارمین نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا اصناف و بازار به همت سازمان بسیج اصناف کشور در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست که مسئولین تعدادی از اتحادیه های صنف و خدماتی تهران نیز حضور داشتند دکتر حسن پور نکاتی پیرامون وضعیت بازار ارائه دادند.

دکتر حسن پور اظهار داشت: با پیگیری های شبانه روزی صورت گرفته توسط بسیج اصناف  بحمدالله خط تولید ماسک با کیفیت بسیار مطلوب در شهرک صنعتی نصیرآباد شهریار آغاز به کار کرد. این خط تولید روزانه 25 هزار عدد ماسک مناسب را تولید و روانه بازار می کند.

رییس سازمان بسیج گفت: همچنین در بسیج اصناف استان ها نیز خط تولید ماسک فعال شده است که بعد زا تولید روزانه روانه بازار می شود .

دکتر حسن پور در ادامه گفت : وضعیتی که امروز بازار به خود گرفته است برای صنوف و بازار زیان ده است که با تدبیری که اندیشیده شد قرار شد با همکاری اتحادیه کسب و کارهای مجازی ،سازمان توسعه تجارت الکترونیکی،اتاق اصناف ایران و وزارت صمت و وزارت ارتباطات نمایشگاه فروش بهاره را اجرا کنیم که این طرح ملی از چند روزگذشته آغاز شده است و تاپایان اسفند ماه ادامه می یابد.

دکتر حسن پور در پایان این نشست از همه هموطنان خواست برای قطع شدن زنجیره انتشار این ویروس منحوس در خانه ها که امن ترین مکان است بمانند.

تعدادی از اتحادیه های صنفی و خدماتی تهران ازجمله اتحادیه بارفروش،اتحادیه دستگاه و ماشین آلات کشاورزی،اتحادیه املاک ،اتحادیه کفش صنعتی،اتحادیه الکترونیک در ادامه نشست به بیان نکاتی پیرامون وضعیت بازار پرداختند.

 

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.