شناسه : 5195
امروز شنبه 1398/12/10 - 12:40
نویسنده : mohammad rezaeian
در دومین نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس در بازار چه گذشت؟

دومین نشست هم اندیشی اثرات مخرب کرونا بر کسب و کار اصناف،بازاریان‌وفعالان اقتصادی

نشست ستاد مبازره با کرونا ویروس و اثرات مخرب آن بر کسب و کار اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور برخی از رؤسای اتحادیه های صنفی و بسیج تجار در سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور؛ نشست ستاد مبارزه با کرونا ویروس  و اثرات مخرب آن بر کسب و کار اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و رؤسای اتحادیه های صنفی و فعالان اقتصادی برگزار شد.

در این نشست دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در خصوص اقدامات بسیج اصناف اعلام کرد و گفت: طبق دستور مسئولین بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور با هماهنگی رؤسای اتاق های اصناف و اتحادیه ها ستاد مبارزه با کرونا ویروس را تشکیل دهند و اثرات منفی این ویروس را بر بازار شناسایی کنند.

عضو شورایعالی سازمان های صنفی عنوان کرد: ما نباید با کمبود  ماسک و مواد ضد عفونی کننده مواجه شویم و باید همه اتحادیه ها و واحد های صنفی پای کار بیایند تا مشکل مقابله با این ویروس کشنده نداشته باشیم.

وی افزود: بسیج از جنس مردم است و برای مردم کار میکند به سودجویان اجازه نمیدهد که از این فرصت برای احتکار و انبار کالاها سود ببرند و برخورد مطابق قانون انجام می دهد.

غلامرضا حسن پور در خصوص پیشنهاد اتحادیه کسب و کار های مجازی عنوان کرد: پیشنهادی را این اتحادیه مبنی بر عرضه اینترنتی بسته بهداشتی با خواسته قرارگاه  مقابله با کرونا وزارت بهداشت ارائه کرده است. 

وی افزود: این پیشنهاد را ما به ستاد مقابله با کرونا ارسال کردیم و اگر تصمیم گرفته بشود با ورود وزارت بهداشت و بسیج اصناف کشور و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی  این کار انجام خواهد شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.