شناسه : 5187
امروز پنجشنبه 1398/12/01 - 12:57
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور عنوان کرد:

عدم حضور در انتخابات به معنای ازدست دادن استقلال و آزادی/ حمایت مجلس از بخش خصوصی در حد شعار نماند

رئیس سازما بسیج اصناف کشور عنوان کرد: اگر با همکاری مجلس این واحدهای تولیدی تقویت شود، رونق تولید و اشتغالزایی را رقم خواهد زد و مجلس در این باره مسئولیت ریل گذاری و تدوین قوانین را بر عهده دارد.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در همایش مجلس قوی درطراز گام دوم انقلاب عنوان کرد: روز دوم اسفند روز سرنوشت‌سازی برای ملت ما و همه ملت‌های مستضعف جهان خواهد بود. بسیاری از ملت‌ها چشمشان به انتخابات روز جمعه ایران است. حتی برخی‌‌ها هم نگران هستند اما ملت ایران کارشان را بلد هستند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) درباره ضرورت حضور در انتخابات فرموده‌اند که مردم اگر اسلام، استقلال و آزادی و نبودن تحت اسارت شرق وغرب را می‌خواهند، همه در انتخابات شرکت ‌کنند. یعنی عدم حضور به معنای عدم استقلال و آزادی است. عدم حضور در انتخابات به وابستگی به شرق و غرب منتهی میشود.

یکی از وظایف مهم ما در این روزها، جلب مشارکت حداکثری انتخابات است. بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام بوده اند و لازم است تا در انتخابات پیش رو نیز حضور حداکثری داشته باشند. 

وی گفت: در این نشست به ضرورت رای دادن و تشکیل مجلس قوی تاکید شد. مجلس قوی پشتوانه مردم خواهد بود. 

غلامرضا حسن پور درباره اهمیت هماهنگ بودن مجلس و اصناف و پیامد آن در جامعه اظهار کرد: اصناف مردمی ترین بخش اقتصاد کشور هستند باید قوانینی تنظیم شود که امور پیرامون اصناف سهل تر انجام شود و اهمیت این موضوع در اصناف تولیدی بیشتر است. ما در کشور 3 میلیون واحد صنفی و 600 هزار واحد تولیدی داریم. اگر با همکاری مجلس این واحدهای تولیدی تقویت شود، رونق تولید و اشتغالزایی را رقم خواهد زد و مجلس در این باره مسئولیت ریل گذاری و تدوین قوانین را بر عهده دارد. 

 رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد: مجلس شورای اسلامی باید بخش خصوصی را به معنای واقعی در تصمیم گیری‌‌ها مشارکت دهد و نباید حمایت از بخش خصوصی در حد شعار باقی بماند. در نهایت ما انتظار داریم مجلس در طراز گام دوم انقلاب حرکت کند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.