شناسه : 5176
امروز شنبه 1398/11/26 - 10:19
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور بیان کرد:

مجلس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: مجلس یازدهم به جهت همزمانی با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و شرایط منطقه ای و بین المللی پس از ترور ناجوانمردانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، نیازمند انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص انتخابات پیش رو عنوان کرد : مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که با انتخاب آگاهانه مردم به لحاظ رویکرد انقلابی و به لحاظ عملکرد کارآمد و قوی باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: انتخابات برای کشور ما و ملّت ما یک فرصت است و دشمنان از پشتوانه‌ی مردمی نظام بیشتر میترسند انتخابات را دست‌کم نباید گرفت؛ اصناف و بازاریان به عنوان بازوان قدرتمند همواره پشتیبان نظام بوده و خواهند بود و ضمن شرکت در انتخابات، مجلسی قوی را تشکیل خواهند داد.

غلامرضا حسن پورعنوان کرد: مجلس یازدهم به جهت همزمانی با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و شرایط منطقه ای و بین المللی پس از ترور ناجوانمردانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، نیازمند انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی از خصوصیات نماینده چنین مجلسی افزود: نماینده باید انقلابی باشد، شجاع وجهادی باشد، اهل اقدام و عمل باشد، دارای قدرت تحلیل باشد، برنامه محور و کارآمد باشد، فسادستیز وعدالتخواه باشد، گفتمان مقاومت را پاس بدارد، معتقدبه ظرفیت های داخلی باشد، مرزبندی روشن با فتنه داشته باشد و اهل استقامت در مقابل توطئه استکبار باشد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.