شناسه : 5175
امروز دوشنبه 1398/11/21 - 14:04
نویسنده : mohammad rezaeian
به مناسبت دهه فجر و جشن های چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب

مسیر انقلاب اسلامی،روشن ومبتنی برگفتمان مقاومت و عدالت ادامه دارد

بیانیه ی سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور به مناسبت چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف ،در آستانه ی چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور بیانیه ای را صادر نموده است.

انقلاب پرشکوه ملت ایران یک چهله پر افتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر گذاشته و تقارن این پیروزی با اربعین مجاهد عزیز و بزرگ ما شهید سپهبد حاج  قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و فرزندان مقاومت، نوید این را می دهد که مسیر این انقلاب روشن و مبتنی برگفتمان مقاومت و عدالت با سرعت به مسیر خود ادامه می دهد درچهله ی دوم خود ، وارد گام دوم خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است .

دنیای امروز شاهد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که کمتر جایی در جهان می توان یافت که درگیر و دار انواع تهدیدات ، جنگ،ترور و...باشد و با تمام خدعه های دشمنان ،توطئه ها و بدخواهی دشمنان، با سرعت در راه رسیدن به آرمان های بزرگ خود پرافتخار طی مسیر  کند. انقلابی که در گام دوم خود با رهبری و زعامت امام خامنه ای (مدظله العالی ) و همت دلیر مردان و شیرزنان و ولایت مداری سربازان شجاع خود ، پیام مهم انقلاب را به دنیا صادر کرده و آن پیام صدور اسلام و تفکر ناب محمدی (ص) می باشد.

انقلاب اسلامی ما حامل پیام وحدت و انسجام و یکپارچگی امت مسلمان در سراسر دنیاست و مانع شکاف و تفرقه بین مسلمین جهان است.

جهانی امروز شاهد برگزاری جشن های انقلاب اسلامی است که در آن نه تنها یک غایب بزرگ دارد بلکه میلیون ها انسان آزاده به خونخواهی از آن شهادت بزرگ به پاخواسته به خیابان آمده و شعار انتقام و ستیز با استکبار جهانی را سر می دهد.

تقارن جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چهل و یک سالگی خود  با اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی بی شک  نشان دهنده این است که قاسم سلیمانی در راهی شهید شد که معمار کبیر انقلاب امام راحل مسیر حرکتش را ترسیم کرده بود؛ مسیر جهانی شدن تفکر اسلامی و مبارزه با استکبار و امپریالیسم ،اندیشه نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف.

ملت ایران در 22 بهمن عظمت و اقتدار و وحدت خود را باری دیگر به رخ جهانیان خواهد کشید و با حضور خود توطئه های خبیثانه دشمنان را خنثی خواهند  کرد بسیجیان اصناف و بازاریان و کسبه نیز همچون گذشته به عنوان بازوان ستبر انقلاب اسلامی نیز حضوری بی نظیر رقم خواهند زد و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور

21بهمن 1398

برچسب ها

برچسب‌ها

22بهمن بسیج اصناف
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.