شناسه : 5172
امروز یکشنبه 1398/11/20 - 09:25
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور در حاشیه افتتاح پایگاه بسیج اتحادیه ریخته‌گران

مهم‌ترین مأموریت بسیج اصناف کمک به رونق تولید است

همزمان بادهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج سردار سلیمانی اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند با حضور رئیس بسیج اصناف کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای اسلام‌آباد دماوند افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف به نقل از  پایگاه خبری تارود، همزمان با دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج سردار سلیمانی اتحادیه ریخته‌گران و تراشکاران شهرستان دماوند با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای اسلام‌آباد دماوندافتتاح شد.

غلامرضا حسن پور، رئیس بسیج اصناف کشور در این مراسم اظهار داشت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که دیگر به بیگانگان اجازه تصمیم‌گیری در امورات کشور را نمی‌دهیم، اما در این مسیر مشکلاتی هست و برخی از مسئولان خواب هستند و برخی گرفتار مادیات شده‌اند، اما ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: نباید دچار افراط و تفریط شویم و با رعایت همه جوانب کارهایمان را انجام دهیم، مهم‌ترین مأموریت بسیج اصناف کمک به رونق تولید است.

رئیس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه فرمانده سپاه دماوند در رابطه با مشکلات اصناف دغدغه مند است، عنوان کرد: می‌خواهیم برای مبارزه با اغتشاشات شغل ایجاد کنیم، از این رو امسال طرح استاد شاگردی را مطرح کردیم.

حسن پور ادامه داد: در کشور 600 هزار واحد تولیدی در بخش اصناف وجود دارد که اگر در هر کارگاهی یک نفر مشغول به کار شود، 600 هزار شغل ایجاد می‌شود و نیاز به هزینه دولت نیست.

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: وظیفه ما در انتقام سخت از قاتلان شهید سلیمانی این است که در جنگ اقتصادی پیروز شویم و سیلی اقتصادی به ترامپ بزنیم.

دکتر حسن پور در پایان اظهار داشت: زمینی که مقرر بود در شهرک صنعتی به این واحد اختصاص داده شود و معارض داشت، حتماً مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

میرزا صادقعلی، فرمانده بسیج اصناف شهرستان دماوند اظهار کرد: پایگاه املاک شهید میرزاکریمی اولین پایگاه بود و امروز دوازدهمین پایگاه افتتاح شد.

وی افزود: از مجموع 17 اتحادیه 5 مورد افتتاح نشده است، اما کدها اخذ شده‌اند، طی هماهنگی‌های به عمل آمده تلاش می‌شود برای سال آینده اتحادیه‌ها افتتاح شوند، هم‌اکنون اتحادیه‌های آرایشگران و لوازم خانگی را در برنامه‌های آتی قرار داده‌ایم.

رئیس بسیج اصناف شهرستان دماوند گفت: امید است در سال آینده اتحادیه بدون پایگاه نداشته باشیم، اصناف در زلزله‌ها به خوبی اقدام کردند و بیش از توانشان کمک‌رسانی کردند، همچنین در برنامه‌های مختلف جمعی نیز اصناف پیشتاز بودند.

در پایان طی حکمی از طرف فرمانده بسیج اصناف شهرستان دماوند، “سیدتقی احمدی” به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج صنعتگران شهرستان دماوند معرفی شد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.