شناسه : 5170
امروز شنبه 1398/11/19 - 10:26
نویسنده : mohammad rezaeian
در همایش ملی جهادگران معرفی شد

گروه جهادی بسیج اصناف خراسان شمالی برگزیده سومین دوره همایش جهادگران کشور

در بخش گروه های برتر استانی؛ عبدالله کمایستانی از گروه جهادی کاروان جهادی بسیج اصناف خراسان شمالی از قشر اصناف به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهادگران، اختتامیه جشنواره ملی جهاد گران  در شهر تهران برگزار شد، در این جشواره به معرفی و تقدیر از آثار فرهنگی و هنری عم از عکس و فیلم های منتخب و فعالیت های برتر در زمینه های جهادی پرداخته شد و از افراد فعال و برتر تقدیر به عمل آمد.

جشنواره ملی جهادگران به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های جهادی، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه‌های جهادی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن محسوب می‌شود و در نظر دارد تا با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و فعالان حرکت‌های جهادی مرتبط با حوزه محرومیت‌زدایی هرساله بتواند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد.

حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، دکتر نیک روش رئیس بسیج دانشجویی، محمد حیدری شلمانی جانشین سازمان بسیج اصناف کشور ،حاج امیر والی، دکتر سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از همراه جهادی حاج عبدالله والی آقای روبن شاهوردیان نیز تقدیر شد. همچنین از خانواده جهادگر شهید «حسین علیمرادی» موسس خیریه دست‌یاری به دشتیاری و خیّر جوان مدرسه‌ساز هم به پاس اقدامات جهادگرانه در منطقه دشتیازی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان هر بخش از این جشنواره به شرح زیر است:

در بخش عکس این جشنواره، جواد غزل چهره  اثرمستقل گیلان، حبیب دهنوی مرکز رسانه عهد  خراسان رضوی، احمد ریاحی دهکردی  گروه جهادی زینبیون چهارمحال و بختیاری شایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش مستند و نماهنگ، محمد جواد رئیسی موسسه اوما فیلم  تهران،  سیدمجتبی خیام الحسینی موسسه رهوا اصفهان، ابوالفضل ابراهیمی گروه جهادی امام موسی صدر قم، علی ذاتی بسیج سازندگی سپاه قدس    گیلان، ابوذر حیدری خانه فیلم داستانی    تهران، مسعود بنا حق دوست مرکز رسانه عهد خراسان رضوی به عنوان آثار برتر منتخب شدند.

در بخش تخصصی، دبیرخانه این جشنواره محمد حسین حبیبی   با طرح چگونگی اجرای فرمان رهبری در ارتباط با گسترش گفتمان جهادی از گروه جهادی روح الله  تهران، سید سعید مهدی زاده با طرح روی خط لبخند؛ طرح ترویجی بهداشت دهان و دندان از گروه جهادی صراط الحمید خراسان رضوی ، زهرا زارع میرک آباد با طرح کاهش اضطراب از نگاه مسئله محوری از گروه جهادی کایرون مازندران، اکرم نعمتی با طرح تشکیل تعاونی پشم تا فرش از گروه جهادی صامدون کرمانشاه، نفیسه داج گر با طرح نقشه گنج؛ رهیافتی برای یافتن گنج روستا از کانون خدمت رسانی دانشگاه تهران به عنوان آثار برتر اعلام کرد.

در بخش گروه های برتر استانی؛ عبدالله کمایستانی از گروه جهادی کاروان جهادی بسیج اصناف  خراسان شمالی از قشر اصناف، محمد افراسیابی از گروه جهادی شهید علی نوری فارس از قشر محلات، علی زینالی از گروه جهادی شهید عباس عبداللهی آذربایجان شرقی از قشر محلات، مریم رفیعی از  گروه جهادی شهید علیمردانی خراسان رضوی از قشر محلات، و فاطمه محمدی از گروه جهادی سفیران رحمت آذربایجان غربی از قشردانشجویی به عنوان رتبه برتر معرفی شدند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.