شناسه : 5135
امروز یکشنبه 1398/10/15 - 12:00
نویسنده : mohammad rezaeian
درنشست خبری رییس سازمان بسیج اصناف کشور مطرح شد

حضور باشکوه اصناف و بازاریان در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی/ تعطیلی بازار در روز دوشنبه

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در خصوصی تعطیلی بازار ها عنوان کرد: اصناف و بازاریان اولین گروهی بودند که به ندای امام (ره) و رهبری لبیک گفتند و این حرکت چراغ راه خواهد بود و همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بسیج اصناف ،غلامرضا حسن پور افزود: روز گذ شته پنج استان کشور بازار را تعطیل کردند و این تعطیلی در برخی استان ها در روز های آینده ادامه خواهد داشت .

وی در خصوصی تعطیلی بازار ها عنوان کرد: اصناف و بازاریان اولین گروهی بودند که به ندای امام (ره) و رهبری لبیک گفتند و این حرکت چراغ راه خواهد بود و همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

حسن پور افزود: اصناف و بازاریان به طور خود جوش و با علاقه ای که به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی داشتند صنف خود را تعطیل و در سر در مغازه ها تصویر شهید بزرگوار را نصب کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: هفته آینده روز دوشنبه مراسم با شکوهی با حضور اصناف، بازریان و فعالان اقتصادی در مسجد امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است که متعاقبا اعلام می شود.

وی در پایان افزود: همه اصناف و بازاریان سردار حاج قاسم سلیمانی هستند و راه این شهید بزرگوار تا نابودی کامل کفر و استکبار جهانی ادامه دارد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.