شناسه : 5124
امروز یکشنبه 1398/10/08 - 12:13
نویسنده : mohammad rezaeian
در آستانه ی روز میثاق امت با ولایت

بیانیه ی اصناف استان کرمانشاه به مناسبت سالروز اولین دهه ی 9 دی

تاريخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است...

بیانیه اتاق اصناف مرکز استان کرمانشاه در آستانه سالروز حماسه نهم دی ماه بسم الله الرحمن الرحیم تاريخ چندین ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای و همچنين پيشرفت های دفاعی ایران از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد.

در این عرصه دشمنان این مرزوبوم و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام کشته اند. فتنه بعد از انتخابات رياست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای این دشمنان بود.که با بصیرت ملت شریف ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد و حماسه 9دي را می توان تزریق خوني دوباره به درخت تنومند انقلاب اسلامي دانست که با هدف احیای دوباره عاشوراي حسيني به دست مردمي از جنس ایمان و بصیرت خلق شد.

در روز نهم دي ماه 1388 مردم ولایت مدار ایران اسلامي حماسه ای بزرگ آفريدند که نتیجه آن پایان فتنه ای بود که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش داشتند با آن به اهداف خصمانه خود جامعه عمل بپوشانند. يکي از محورهايي که باید در تبيين حماسه ماندگار تجمع بزرگ عاشوراییان در یوم الله نهم دي ماه مورد توجه قرار گیرد بررسي آثار ارزشمند، بركات و دستاوردهاي فراوان و گوناگون این حماسه عاشورايي و انتقال آن به نسل هاي بعدي است.

حماسه 9 دي ماه ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسي ها يك نکته مهم داشت که دشمنان نظام و انقلاب لحظه اي دست از دشمني برنخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درك انقلابي، حوادث و اتفاقات  حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبري راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت ها را با گذر از طوفان ها وموج هاي خطرناك به ناخداي اصلي آن حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بسپاریم ،بسیج اصناف ،اتاق اصناف مركز استان کرمانشاه و اتحادیه های صنفی همچون سالهای گذشته سالگرد حماسه 9 دي روز پیوند عاشورايي مردم ورهبري، بصیرت و حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران را در خلق این حادثه تاريخي ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال براي ملت قدردان ایران اسلامي و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي مد ظله العالي موفقيت وسربلندي مسئلت مي نماييم

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.