شناسه : 5112
امروز چهارشنبه 1398/09/20 - 09:35
نویسنده : mohammad rezaeian

تداوم عرضه انواع کالا در بازار با هماهنگی دولت و تشکل‌های خصوصی

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هم‌اندیشی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای اساسی مورد رصد روزانه در سطح بازار ۷۴ قلم کالا با ثبات و کاهش قیمت مواجه بوده است

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هم‌اندیشی فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از مجموع ۱۰۰ قلم کالای اساسی مورد رصد روزانه در سطح بازار ۷۴ قلم کالا با ثبات و کاهش قیمت مواجه بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهان اصناف، حسین مدرس خیابانی افزود: همزمان با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در کشور، بلافاصله جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این وزارتخانه تشکیل شد و حفظ آرامش بازار و همچنین کنترل قیمت‌ها در دستور کار همه دستگاه‌های مرتبط و مسئول در این حوزه قرار گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه فراوانی کالا با توجه به اقدامات صورت گرفته در ایجاد ذخایر استراتژیک کالایی پیش از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در آرامش بازار عاملی تعیین کننده بوده است.
مدرس خیابانی تصریح کرد: هماهنگی با تمامی دستگاه‌های مرتبط با تنظیم بازار کشور و همچنین هماهنگی با شبکه‌هایی تامین و توزیع دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی اعم از اتاق اصناف و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، در عمل به تداوم عرضه به هنگام انواع کالا در سطح بازار کمک شایان توجهی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تشدید بازرسی و رصد روزانه قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم توسط بازرسان سازمان های حمایت و صمت استان‌ها، بازرسی اصناف و همچنین بازرسان تخصصی اتحادیه‌ها در روند کنترلی قیمت کالاها در سطح بازار کمک بسیار خوبی کرده است.
قائم مقام وزیر صمت در پایان گفت: اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی به هنگام نیز در کنترل بازار تاثیر بالایی داشته و انتظار داریم برای حفظ و تداوم این روند در خصوص نرخ ارز و تغییرات قیمتی آن قبل از ظهور آثارش در سطح بازار کالا و خدمات تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.