شناسه : 5111
امروز دوشنبه 1398/09/18 - 18:52
نویسنده : mohammad rezaeian

کمک بسیج اصناف به تولید کنندگان برای مرتفع شدن مشکلات

غلامرضا حسن پور بیان کرد: بسیج اصناف هم در کنار شما و تولیدکنندگان کمک میکند تا مشکلات تولید مرتفع شود و این هم افزایی بین بسیج و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان بسیار ارزشمند است .

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف کشور؛ دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی کشور  پس از بازدید از نمایشگاه و توانمندی تولیدگنندگان صنف نساجی و پوشاک درجمع تولیدکنندگان صنفی پوشاک کشور عنوان کرد: اگر صنف و صنعت نساجی و پوشاک کشور با توان صد درصدی به کار بیافتد تمام صنایع وابسته نیز فعال می شود.


دکتر حسن پور ابراز داشت: اگر توانستیم زنجیره تامین وتولید را کامل کنیم قطعا تولید باکیفیت فراوان را در پی خواهد داشت. تولید از دوسال گذشته تا به امروز بسیار رونق پیدا کرده است و این رونق  توسط فعالان این حوزه که شبانه روز زحمت کشیده اند حاصل شده است.


رییس سازمان بسیج اصناف  کشور افزود: از نزدیک مطلع هستم که وزیر محترم صنعت هم در رونق گرفتن تولید داخلی زحمات زیادی کشیده و برکات این کار را شاهدهستیم.

وی افزود: بسیج اصناف هم در کنار شما و تولیدکنندگان کمک میکند تا مشکلات تولید مرتفع شود و این هم افزایی بین بسیج و فعالان اقتصادی و تولید کنندگان بسیار ارزشمند است .


در افتتاحیه اولین نمایشگاه و رویداد بزرگ بین المللی صنعت نساجی و پوشاک در نمایشگاه بین المللی تهران از تعدادی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان صنف پوشاک کشور تقدیر شد.

 

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.