شناسه : 5077
امروز دوشنبه 1398/07/01 - 09:39
نویسنده : mohammad rezaeian
بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد

به گزارش بسیج اصناف؛ فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله العالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهیم تا ما را درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی یاری نماید.

بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.