شناسه : 5040
امروز پنجشنبه 1398/03/09 - 10:46
نویسنده : mohammad rezaeian
اسدالله بادامچیان عنوان کرد:

«معامله قرن» تلاش‌ مذبوحانه استکبار است

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف گفت: امثال معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ اسدالله بادامچیان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف و دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی  در مراسم ضیافت افطار حزب مؤتلفه با برخی سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان گروه‌های مقاومت که شب گذشته برگزار شد، با تبریک روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس یادگاری از امام خمینی(ره) است که هر ساله عظمت قدس شریف و احترام ویژه مسلمانان را یادآوری و حقوق غصب شده سرزمین‌های اسلامی را بازگو می‌کند.

وی افزود: در روز قدس، همه مسلمانان به مسلمانان تحت ستم از جمله مردم فلسطین اعلام می‌کنند که ما با شما هستیم و از همه مسلمانان می‌خواهیم که با اتحاد برای رهایی ملت فلسطین از ظلم و ستم و تجاوز همراهی کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: اگر همه با یکدیگر کار کنیم و با اتخاذ سیاست‌های مختلف بتوانیم برای مردم فلسطین اقدامی انجام دهیم مسلماً پیروز خواهیم بود.

بادامچیان با بیان اینکه ملت ایران با قیام خود یک کشور مقتدر و پشتیبان همه گروه‌های مقاومت تشکیل داد، گفت: پیروزی‌های ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری و همچنین دیگر سرزمین‌های اسلامی نویدبخش پیروزی‌های آینده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز دیگر مشخص شده است که همه معاملات سازشکارانه محکوم به شکست بوده است، خاطرنشان کرد: تجربه مقاومت نشان داده که پیروزی‌ها و استقلال در مقاومت است. امثال معامله قرن یکی دیگر از تلاش‌های مذبوحانه استکبار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: امروز دنیا در یک حالت تحول و دگرگونی قرار دارد و آمریکا دچار بحران بحران اقتصادی و سیاسی است؛ بدهی 22 تریلیون دلاری چیز کمی نیست. کشورهای غربی از جمله فرانسه و انگلیس نیز دچار آشفتگی هستند و گریه خانم «ترزا می» برای اتحادیه اروپا، که چرچیل می‌خواست آن را ایالات متحده اروپا کند، پیام‌های بسیاری دارد.

بادامچیان این مسئله را فرصت مناسبی برای ملت‌های منطقه دانست و گفت: امکان دارد آمریکا و صهیونیست‌ها آشفتگی در منطقه را دامن بزنند یا سازش‌های بدفرجامی را تحمیل کنند.

وی تأکید کرد: اگر ما مقاومت منطقی و متکی به خداوند داشته باشیم و در هر زمینه‌ای بین کشورهایمان اتحاد ایجاد کنیم طبعاً به اقتدار، عزت و استقلال دست خواهیم یافت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب مؤتلفه از هرگونه رابطه با کشورها و دولت‌های اسلامی و احزاب و گروه‌های مقاومت و نمایندگان این کشورها استقبال کرده و می‌کند، گفت: امیدوارم این جلسات موجب روابط مودت‌آمیز بیشتر و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.