شناسه : 4977
امروز سه شنبه 1397/12/21 - 08:42
نویسنده : mohammad rezaeian

تفاهم نامه همکاری بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره)

در تفاهم نامه همکاری که بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید آمده است، از ظرفیت بسیج اصناف جهت تاسیس مراکز نیکوکاری با مدیریت و تصدی واحدهای صنفی و تولیدی و توزیعی (بازار) و خدماتی استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف کشور؛ در تفاهم نامه همکاری که بین بسیج اصناف کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید آمده است، از ظرفیت بسیج اصناف جهت تاسیس مراکز نیکوکاری با مدیریت و تصدی واحدهای صنفی و تولیدی و توزیعی (بازار) و خدماتی استفاده شود.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم امضاء تفاهم نامه در خصوص توانایی بالای اصناف و بازاریان عنوان کرد: بسیج در عرصه اجتماعی به عنوان پایگاه مردمی به منظور تقویت احسان و نیکوکاری در همه جهات پیش قدم است و همواره کارایی خود را برای کمک به محرومین و مستمندان جامعه به اثبات رسانده است.

وی ادامه داد: در عرصه های اقتصادی هم بسیج اصناف اقدام به شناسایی و جذب خیرین به منظور کمک به نیازمندان گروه هدف اصناف و بازار (طبق ضوابط و مقررات کمیته امداد امام (ره)) کرده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح بازار اشاره کرد: هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح بازار فرهنگ سازی در خصوص پرداخت وجوهات شرعی واجب و مستحب در طول سال و مناسبت های خاص مانند جشن عاطفه ها، نیکوکاری و جشن رمضان است.

غلامرضا حسن پور در پایان افزود: همکاری در برپایی گلریزان های مرتبط و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با حضور مسئولین و خیرین  سطح هر صنف بویژه در فعالیت های خاص و مشارکت در تأمین نیازهای اولویت دار مددجویان ، برابر تفاهم بعمل آمده با مراکز نیکوکاری اصناف  و کمیته امداد اجرا میشود.

در پایان این تفاهم نامه همکاری بین غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت های مردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضاء رسید

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.