شناسه : 4975
امروز یکشنبه 1397/12/19 - 12:32
نویسنده : mohammad rezaeian

رئیس بسیج اصناف: دولت استقبال جدی از ظرفیت نظارتی بسیج ندارد + فیلم

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: طرح‌های خوبی برای برون رفت بازار از وضعیت بد اقتصادی توسط بسیج آماده و به دولت ارائه شده ولی دولت به این طرح‌ها اهمیتی نمی‌دهد.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: بسیج اصناف کشور برنامه مدونی برای توزیع اقلام اساسی و برون رفت از شرایط وخیم اقتصادی کشور تقدیم دبیرخانه شورای سران قوا٬ مجلس و دولت کرده است که با گذشت مدت زمان زیادی از آن دولت توجهی به آن نداشته است.

وی افزود: این طرح که با هم‌اندیشی کارشناسان و نخبگان اقتصادی تدوین شده٬ شامل برنامه‌های جامعی برای برون رفت از شرایط بد اقتصادی بازار است که مورد غفلت واقع شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تاکید کرد: بسیج با بدنه 600 هزار نفری خود آمادگی کاملی برای نظارت بر 3 میلیون واحد صنفی سطح کشور را دارد. متاسفانه هنوز دولت از ظرفیت نظارتی بسیج استقبال جدی ندارد.

حسن پور ادامه داد: بسیج در بحث احتکار کالا فقط مسئولیت شناسایی را برعهده دارد که تا کنون خطاهای کمتری در این مورد داشته است. متاسفانه به تازگی انبارهایی کشف شده که به صورت کارشناسی نشده به عنوان احتکار اعلام شده که این‌گونه نیست.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.