شناسه : 4967
امروز چهارشنبه 1397/12/08 - 09:21
نویسنده : mohammad rezaeian
در پی اظهارات طحان پور، مشاور فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلا

آرامش بازار از هر چیزی مهمتر است

امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم و باید هر فردی که نظم اقتصادی را به نفع دشمن تغییر دهد، مجازات شود، باید کمیسیون نظارت طبق ماده 22 قانون نظام صنفی، ایشان را از ریاست اتحادیه عزل نماید.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ فرهاد نیکزاد مشاور فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی  اصناف با بیان اینکه باید برخورد قانونی با اظهارات آقای طحان پور انجام شود، گفت: نظر کارشناسی خود را با آقای حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس ارائه داده و ایشان هم بر این موضع تاکید کردند.

نیکزاد با اشاره به اینکه اظهارات آقای طحان پور آشفتگی در بازار را دامن زده وبعد از اظهارات ایشان قیمت لوازم خانگی تا 20 درصد افزایش یافت، تشریح کرد: اگر قرار باشد هر فردی امروز صحبت کند و نظم بازار را به هم بریزد و برای او تنها یک تذکر بسنده شود، سنگ روی سنگ بند نمی شود. امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم و باید هر فردی که نظم اقتصادی را به نفع دشمن تغییر دهد، مجازات شود، متاسفانه اظهارات ایشان به نفع دشمن و رسانه های معاند بود و باید کمیسیون نظارت طبق ماده 22 قانون نظام صنفی، ایشان را از ریاست اتحادیه عزل نماید.

فرهاد نیکزاد با تاکید بر این نکته که آقای طحان پور صاحب یکی از برندهای معروف به نام "بوش" هست، تصریح کرد: پیشنهاد من به فراکسیون اصناف مجلس این بود که برندهای خارجی را رصد کنند؛ حجم ورود کالای خارجی، حجم دپو، بررسی افزایش قیمت لوازم خانگی و ... ایشان که صاحب برند بوش است باید در این باره شفاف سازی کند که کالای بوش چند درصد افزایش قیمت داشته و آیا این افزایش قیمت با واقعیات بازار هماهنگ بوده است؟، باید با قاطعیت با این موضوع برخورد کرد، مردم امروز به شدت به آرامش بازار نیاز دارند، لوازم خانگی یکی از استراتژیک ترین کالاها برای تشکیل زندگی است، اگر برند بوش قیمت خود را افزایش می دهد، برندهای دیگر آن نیز به اتفاق کالاهای خود را افزایش قیمت می دهند، این رویه اشتباه در بازار خودرو صورت گرفت و متاسفانه در بازار لوازم خانگی نیز در حال تکرار است.

مشاور فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: از رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و اکثر روسای اتحادیه ها که در این جنگ اقتصادی با مردم همراه هستند و برای حفظ آرامش بازار تلاش می کنند، تشکر کرد.

منبع:خبرگزاری بسیج

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.