شناسه : 4962
امروز شنبه 1397/12/04 - 10:34
نویسنده : mohammad rezaeian
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران:

اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی قطعا خلاف است

حسین درودیان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران با اشاره به التهاب آفرینی در بازار از سوی برخی روسای اتحادیه های صنفی اظهار داشت، گفت: در کنار افزایش قیمت برخی کالاها، چه بسا برخی افراد بخواهند بازار را برهم زده و مرتکب اشتباهاتی از این قبیل شوند.

به گزارش بسیج اصناف کشور، حسین درودیان عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران در خصوص اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بیان کرد: برخی مطالب ممکن است به دور از ذهن باشد اما واقعیت این است که با افزایش قیمت کالا برخی بازار ها تحت تاثیر قرار می گیرند و نمی توانند با وجود کالاهای قاچاق و مبادلات ارزی نابرابر محصولات را به فروش برسانند، همین موضوع نیز بر روند افزایش قیمت ها تاثیر گذار است و برخی افراد ممکن است منجر به اشتباهاتی شوند. وی با تاکید بر اینکه در این شرایط بهتر است آرامش خود را حفظ کرد و باعث هجمه آفرینی دشمنان در این شرایط نشد، تصریح کرد: با توجه به هجمه های رسانه ای که از سوی غربی ها علیه  اقتصاد ما درست کرده اند منطق این است که حداقل ها را رعایت کرد و با عث تشویش اذهان عمومی و بازار فعلی کشور نشویم.

وی افزود: اظهارات اخیر آقای طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی که گفته بود، "مردم فکر نکنند قرار است سال بعد اتفاقی بی افتد، سال آینده حتماً اجناس گران خواهد شد و مردم امسال خریدشان را انجام دهند"، موجب بروز التهاب در بازار شده و مردم را نگران کرده است.

درودیان بیان کرد: در همین باره آقای علی لاریجانی رئیس مجلس هم در پاسخ به اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت مصاحبه‌ای که رئیس اتحادیه راجع به لوازم خانگی کرده، قطعاً خلاف است.

وی با بیان اینکه "از آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواسته شده که این موضوع را پیگیری کنند"، افزود: این‌که گفته شود 40 درصد به قیمت لوازم خانگی اضافه می‌شود، حتماً خلاف است. چرا رئیس اتحادیه لوازم خانگی چنین اظهاراتی داشته و ایجاد نابسامانی و التهاب کرده است؟

انتهای پیام//

منبع: دانا

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.