شناسه : 4960
امروز پنجشنبه 1397/11/25 - 12:19
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران عزیز انقلاب اسلامی

از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواهیم انتقام خون شهیدان مظلوم را از عوامل این حمله تروریستی اعم از داخلی و خارجی، با غیرت حیدری بگیرند

به گزارش بسیج اصناف کشور؛بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس پاسداران عزیز انقلاب اسلامی به شرح ذیل می باشد؛

أَ لَيْسَ اللَّهُ بِعَزِيزٍ ذِي انْتِقامٍ
                                      سوره زمر آیه 37

بار دیگر جنایت وقیحانه عوامل آمریکا و صهیونیست جهانی در قالب گروهک تکفیری، تعدادی از بهترین جوانان این مرز و بوم را از ما گرفت و لباس سبز پاسداران انقلاب اسلامی را به خون آغشته نمود.


این حرکت ناجوانمردانه که در ادامه جنایات سوریه، عراق، بحرین و یمن و سربریدن زکریای شهید جلوی چشمان مادرش در کنار مسجد النبی(ص) رخ داد، نشان داد که جهان اسلام با غده سرطانی دیگری به نام تکفیر مواجه است که باید سریعا از بدنه اسلام جدا شود.


ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ضمن محکومیت شدید حمله به اتوبوس پاسداران عزیز اسلام و انقلاب و مرزبانان غیور میهن در جاده خاش-زاهدان، اعلام می نماییم که برای کمک به تامین امنیت در همه سطوح آمادگی داشته و با تمام قوا از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.


قطعاً آرامش موجود در فضای کشور مدیون عزیزانیست که با سختی های فراوان و به دور از خانواده به صورت شبانه روزی حافظ این مرز و بوم بوده و قدردانی از این جان برکفان از عهده هیچ کس بر نخواهد آمد.


از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواهیم انتقام خون شهیدان مظلوم را از عوامل این حمله تروریستی اعم از داخلی و خارجی، با غیرت حیدری بگیرند تا درس عبرتی برای همه بدخواهان ملت عزیز ایران باشد. انشاءالله خداوند ظهور منتقم مظلومان عالم را نزدیک تر فرماید.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.