شناسه : 4951
امروز پنجشنبه 1397/11/18 - 09:33
نویسنده : mohammad rezaeian

چهل سال به رغم همه توطئه‌های جبهه کفر و نفاق، همچنان مقتدر و با نشاط ایستاده ایم

بیانیه اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح ذیل است.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ بیانیه اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح ذیل می باشد؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «اولین گروهی که به ندای امام(ره) درنهضت پاسخ دادند بازاریان متدین بودند.»

امروز در حالی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به نظاره می‌نشینیم که کمال و پختگی آن ثمره مجاهدت‌های ملت شریف ایران به ویژه شهیدان و ایثارگران است و به حمدالله انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال به رغم همه توطئه‌های جبهه کفر و نفاق، همچنان مقتدر و با نشاط ایستاده است.

ما اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسرکشور، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت چهل سال سرافرازی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش و تکلیف خود را ادا کرده‌ایم. از این پس نیز دست بر دست هم، پای در رکاب و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این راه را ادامه خواهیم داد و به استناد آیه شریفه «وَ اَفوُا بِالعَهدِ اِنَّ العَهدَ کانَ مسئولاً»، به عنوان یاران همیشگی انقلاب بر عهد خود می‌مانیم و در راه خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی کوتاهی نخواهیم کرد.

از دولت محترم می‌خواهیم با اعتماد بیشتر به بخش خصوصی و قطع امید از آمریکا و اروپا، راه را برای رفع مشکلات به وجود آمده اقتصادی هموار کرده و افسران خط مقدم جنگ اقتصادی را پشتیبانی کنند.

یقینا ملت رشید ایران از این فتنه اقتصادی که توسط دشمنان قسم‌خورده خارجی و داخلی رقم خورده، عبور خواهد کرد و به آمریکا و ایادی او درس فراموش نشدنی خواهد داد. در پایان اعلام می‌کنیم که به توفیق الهی، اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن یک‌پارچه حضور خواهند یافت و در کنار سایر اقشار مردم چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن خواهندگرفت.

اتاق اصناف ایران و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.