شناسه : 4907
امروز شنبه 1397/10/08 - 10:49
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان

افرادی از جنس فتنه 88، فتنه اقتصادی 97 را رقم زدند

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: در ارکان حاکمیتی افرادی نفوذ کرده اند که از جنس فتنه 88 هستند و متاسفانه آنها فتنه اقتصادی را رقم زدند. با همت اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی فتنه اقتصادی از بین می‌رود.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در مراسم جشن  چهل سالگی انقلاب اسلامی که با همت فعالان اقتصادی استان البرز برگزار شد، بیان کرد: سال 97 فشار دشمن بر بازار بود در چندین مرحله قصد بر هم زدن و تعطیلی بازار و اعتصابات سراسری را داشتند.

وی از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد اصناف و بازاریان بیان کرد:"اولین گروهی که به ندای امام(ره) پاسخ دادند، بازاریان متدین بودند." دشمن خواست این بازار را از انقلاب جدا کند، اما نتوانست.

حسنپور عنوان کرد: در سال 97 با همت اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی متدین و کمک بی شاعبه نیروهای  بسیج اصناف این فتنه کاملا منهدم شد.

وی در ادامه افزود: ولی در ارکان حاکمیتی افرادی نفوذ کرده اند که از جنس فتنه 88 هستند و متاسفانه اینها فتنه اقتصادی را رقم زدند.

غلامرضا حسن پور بیان کرد: ما از این فتنه اقتصادی عبور می کنیم و آن نفوذی‌هایی که در برخی از ارکان هستند حتما رسوا خواهند شد.

بصیرت به معنای عقیده قلبی، شناخت، یقین، زیرکی و عبرت است

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهل سالگی خود را جشن می گیرد که از فنته های بسیاری عبور کرد. این فتنه ها فقط مختص انقلاب اسلامی نیست بلکه همه انقلاب ها در طول تاریخ و حرکات انبیاء دچار فتنه های پیچیده‌ای شدند.

وی عنوان کرد: بصیرت مردم و رهبران توانستند انقلاب را از این فتنه ها عبور دهند. بصیرت به معنای عقیده قلبی، شناخت، یقین، زیرکی و عبرت است.

وی خصوصیات فرد با بصیرت را اینگونه ذکر کرد و گفت: امام علی (ع) می فرمایند: با بصیرت کسی است که بشنود و بیندیشد و اگر کسی شنید بدون اندیشه انجام داد او بصیرت ندارد. بصیر کسی است که نگاه کند و ببیند سپس بیندیشد.الان در فضای مجازی این همه شبهات و حرف‌های بی اساس منتشر می شود، ما میشنویم، می بینیم و خیلی باور می کنیم، بدون آن که عمیق به آن موضوع تفکر کنیم.

وی افزود: بصیر کسی است که از عبرتها بهره گیرد. عبرتهایی که در همه ابعاد شئونات زندگی ما رقم می خورد، اگر عبرت نگیریم، نمی توانیم بهره ببریم. کسانی که بصیر هستند از افتادن در پرتگاه ها به دور می مانند. در فتنه هایی که برای ما به وجود آمد، آنهایی باختند که بصیرت به خرج ندادند و آن بلا را بر سر مملکت ما آوردند.

غلامرضا حسن پور بیان کرد:فتنه بدین معناست؛ گداختن به آتش به منظور جدا کردن خالص از ناخالص؛ آن فتنه از جهاتی برای انقلاب اسلامی مبارک بود چون خیلی از چهره ها مشخص شدند و خالص ها از ناخالص ها جدا شدند.

ملت شهید پرور استان البرز و ملت شریف ایران از بعضی مسئولین با بصیرت تر عمل کردند و موضع خود را کاملا روشن و شفاف معلوم کردند و نشان دادند که در راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و با درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از این فتنه عبور کردیم.

چهل سالگی به معنای بلوغ، رشد و کامل شدن است

وی افزود: در حال حاضر در چهل سالگی انقلاب آمریکا خواب نابودی ایران را دیده است،"شتر در خواب بیند پنبه دانه..." می خواستند انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نرسد، به کوری چشم آمریکا و بد خواهان خواهیم رسید.

چهل سالگی بدین معناست که بلوغ، رشد، کامل شدن و نابودی جمهوری اسلامی ایران محال خواهد بود. مسئوین قدر این ملت شریف را باید بدانند.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.