شناسه : 4898
امروز دوشنبه 1397/09/26 - 10:25
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور عنوان کرد:

حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگهای خون رسانی عمل می کنند/بسیج اصناف آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: شبکه حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگهای خون رسانی عمل می کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دشمن می‌خواهد از این مشکلات به نفع خود بهره ببرد. وی اظهار داشت: در ماههای اخیر نیز دشمن می خواست با سوء استفاده از مشکلات رانندگان آنها را به اعتصاب دعوت کند و در مقابل نظام قرار دهد که در برابر مردم شکست خورد. وی گفت: شبکه حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگهای خون رسانی عمل می کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود. حسن پور با بیان اینکه خانواده حمل و نقل کشور 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال خدمات بسیار به کشور کرده است که باید قدر آن را بدانیم. وی اظهار داشت: ساخت 16 هزار و 627 کیلومتر بزرگراه، افزایش 6 برابری مجموع راههای کشور از 46 هزار به 280 هزار کیلومتر و افزایش 500 برابری آسفالت روستایی از 200 کیلومتر در سال 57 به بیش از 107 هزار کیلومتر از جمله خدمات نظام در بخش حمل و نقل است.

بخش حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بیش از 98 درصد بخش حمل و نقل رانندگانی هستند که در این زمینه سرمایه گذاری بسیار کرده اند و نیازمند تسهیلات و حمایتهای بیشتری از سوی دولت هستند. جواد وحدتی فرد افزود: در شمال و شرق کشور برخی رفتارهای کشورهای افغانستان و ترکمنستان شرایط حضور رانندگان ایرانی در این کشورها را سخت و تبدیل به دغدغه و ایجاد برخی مشکلات کرده است که نیازمند توجه بیشتر می باشد. در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد خانواده 16 شهید حمل و نقل جاده ای و 6 خانواده شهید مدافع حرم بخش اصناف مشهد حضور داشتند. 26 آذر روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.