شناسه : 4865
امروز سه شنبه 1397/08/15 - 11:44
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

در این بیانیه آمده است:همچون دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت و رهبری در راستای رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی و رونق بازار ازهیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و برای مقابله با تحریم‌هاوتهدیدات اقتصادی دشمن ...

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و ان اقتصادی کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس یادآورحماسه، شجاعت، قدرت، صلابت و فتح رزمندگان اسلام است.


آنچه از ایثار، قدرت روحی و توکل به خدا و اعتماد به نفس که ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اصناف و بازاریان غیور و ولایتمدار این مرز و بوم از خود نشان دادند با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست. هفته دفاع مقدس بهانه خوبی برای تجلیل از بزرگ مردانی است که آن حماسه و شور را آفریدند. پارسایان شب زنده‌دار و شیران روزی که در آن معرکه جنگ نابرابر میدان‌دار عشق و ایثار بودند.


این بیانیه می‌افزاید: هفته دفاع مقدس یادآور رهبری بزرگ، عالمی وارسته و شجاع است که با فرماندهی و رهبری وصف‌ناپذیر خویش عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.


هفته دفاع مقدس یادآور حضور آگاهانه و پرتلاش اصناف و بازاریان ولایتمدار ایران اسلامی است که با پشتیبانی‌های مادی و معنوی خود از دفاع ملت بزرگ ایران لوح زرینی در تاریخ دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند و فراتر از آن با تقدیم بیش از 11 هزار شهید، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا نمود.


این بیانیه یادآور می‌شود: سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به ارواح طیبه شهیدان درود فرستاده، آمادگی بسیجیان را در سال حمایت از کالای ایرانی برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) اعلام داشته و همچون دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت و رهبری در راستای رشد و بالندگی اقتصاد ایران اسلامی و رونق بازار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و برای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی دشمن همیشه در صحنه حاضر و با ظرفیت های بالای بسیج به حول و قوه الهی همه این توطئه‌ها در جنگ اقتصادی را خنثی خواهند کرد.


سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور


31 شهریور 1397 مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.