شناسه : 4862
امروز سه شنبه 1397/08/15 - 11:18
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور در جمع اعضای مجمع سراسری بسیج اصناف استان سم

تغییر رویکرد در دولت مردان تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: مسئولین محترم عالی رتبه بویژه رئیس جمهور و وزرای محترم باید به توان درونی تکیه کنند و به بخش خصوصی اعتماد نمایند. تغییر رویکرد در دولت مردان تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی است.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور در جمع اعضای مجمع سراسری بسیج اصناف استان سمنان با اشاره به ضرورت وجود امنیت اقتصادی در جامعه و تقویت اعتماد عمومی گفت: عدم تثبیت قیمت ها و تلاطم در بازار باعث شده که هم بازاریان و تجار و هم عموم مردم در حفظ سرمایه و تامین معیشت خود احساس نا امنی کنند و در این مقطع حساس همه مسئولین وظیفه دشواری را به دوش دارند.

وی افزود: تغییر رویکرد توسط مسئولین و مردم راه برون رفت از این وضعیت است. یعنی مسئولین محترم عالی رتبه بویژه رئیس جمهور و وزرای محترم باید به توان درونی تکیه کنند و به بخش خصوصی اعتماد نمایند و فعالان اقتصادی نیز انصاف در خرید و فروش را رعایت نموده و مردم نیز باید با مدیریت مصرف به کمک دولت محترم بیایند.

وی با اشاره به استیضاح وزراء توسط مجلس گفت: تغییر در تیم اقتصادی دولت ضروری است و بایدحتماً انجام شود، ولی ضروری تر از آن، تغییر رویکرد دولت است. چون به صرف تغییر افراد، اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

غلامرضا حسن پور خطاب به برخی وزرا و مسئولین گفت: اگر توانایی اداره مسئولیت در شرایط جنگ اقتصادی را ندارید، کناره گیری کنید و هزینه مجلس ، دولت و ملت را بالا نبرید.

عضو هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی درپاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت اتاق اصناف گفت: متأسفانه دقیقا شش ماه است که هیأت رییسه و رییس اتاق اصناف ایران وجهه قانونی ندارند و مسؤلین وزارتخانه صنعت معدن و تجارت چشم خود را به این موضوع بسته اند.حتی برداشت های مالی از اتاق اصناف ایران در شش ماه گذشته به خاطر عدم رعایت ضوابط، کاملاً غیر قانونی و غیر شرعی است.

دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی ضمن اشاره به مبارزه با محتکرین پیشنهاد داد: دولت، اموال کشف شده درانبارهای احتکار را از طریق تعاونی های صنفی توزیع کند تا در سیستم سالم توزیع، به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

در این مجمع علاوه بر فرمانده سپاه استان سمنان، مسئولین دولتی، روسای اتاق، بسیج اصناف و اعضاء شورای بسیج اصناف شهرستانهای استان سمنان حضور داشتند و بسیج اصناف گرمسار میزبانی این مجمع را بعهده داشت.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.