شناسه : 4857
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 16:02
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه سازمان بسیج اصناف کشور در روز بسیج اصناف و سالگرد شهید مهدی عراقی و فرزندش

4 شهریور روز بسیج اصناف و سالگرد شهید مهدی عراقی و فرزندش است، بدین جهت بیانیه سازمان بسیج اصناف کشور به شرح ذیل می باشد.

به گزارش بسیج اصناف  کشور؛ شهريور ماه يادآور عروج يكي از بزرگ مردان انقلاب اسلامي از جامعه بزرگ اصناف و بازاريان مؤمن و فداكار مي‌باشد. شهيد حاج مهدي عراقي كه امام خميني(ره) او را برادر، فرزند خوب و عزيز خود خواند، پس از ساليان طولاني مبارزه براي حاكميت اسلام، در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به دست كج انديشان از اسلام ناب محمدي به شهادت رسيد و به ياران شهيدش پیوست، ولي اصناف با انصاف ما و همرزمان و همراهان او با تلاش و كوشش فراوان سعي می کنند راه او را ادامه دهند.

سازمان بسيج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با افتخار، سالروز شهادت اين دلاور مرد بازار را كه اسوه ايمان، شجاعت، ايثار و جوانمردي اصناف مي‌باشد به عنوان روز بسيج اصناف نامگذاري كرد تا تفكر شهيدان بزرگواري همچون اندرزگو، لاجوردي، بروجردي، چراغي، هاشمي، كچويي، بصير، اسلامي، بخارايي، هرندي، اماني، طهماسبي، نيك‌نژاد، طيب حاج رضايي و مؤمنان فداكار و اسوه ای همچون حاج سعيد اماني‌ها، عسگر اولادي‌ها و قلهكي‌ها و صدها مجاهد في سبيل‌الله، را گسترش دهد و براي نيروهاي جوان و پرتلاش جامعه بزرگ اصناف به عنوان الگو معرفي نمايد.

تلاش، همراهي و همكاري اصناف عزيز منبعث از تفكر بسيجي و انقلابي براي به وجود آمدن جامعه‌اي مومن، شكوفا، سالم، زنده، با نشاط با كسي پر رونق براي تقويت بازار اسلامي و بازار پيشبرد اهداف اقتصادمقاومتی، بسيار موثر و تعيين كننده است كه ان‌شاء‌الله با تقويت اين تفكر و تعامل سازنده با همه تشكل ها و سازمان‌هاي مرتبط با جامعه اصناف همچون جامعه انجمن‌هاي اسلامي، اتاق اصناف و اتحاديه‌ها، بتوانيم تحقق اهداف انقلاب اسلامي را در جهاد اقتصادی امروز شاهد باشيم.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت چهارم شهریور روز شهادت شهید والا مقام حاج مهدی عراقی، روز بسیج اصناف را به همه عزیزان فعال در این عرصه به ویژه بازاریان و جامعه اصناف بسیجی تبریک عرض می نماییم.

ما جامعه اصناف و بازاریان بسیجی کشور هم عهد می شویم در سال حمایت از کالای ایرانی؛ با شعار(هر مغازه یک سنگر جهاد اقتصادی) ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، ادامه دهنده راه شهدای اصناف و بازار باشیم و در حمایت از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و همچون جهاد دوران دفاع مقدس، این بار نیز در مقابل هجمه­ی اقتصادی دشمن آستین همت را بالا زده و از دستاوردهای نظام دفاع نماییم.

ياد و خاطره امام شهدا و همه شهيدان جامعه مؤمن و ولايتمدار اصناف و بازار را گرامي مي‌داريم و به روح پرفتوحشان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم درود و سلام و صلوات مي‌فرستيم.

سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

4 شهریور 1397

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.