شناسه : 4832
امروز دوشنبه 1397/08/14 - 10:32
نویسنده : mohammad rezaeian
مسئول بسیج اصناف استان اصفهان بیان کرد:

شهید محسن حججی از خانواده اصناف و بازاریان بود/اعلام آمادگی مردم شهید پرور اصفهان برای استقبال از پیکر شهیدحججی

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان بیان کرد: استقبال از پیکر شهید محسن حججی چهارشنبه در میدان امام(ره) اصفهان با حضور پرشور مردم شهید پرور و اصناف، بازاریان استان برگزار می شود.

حمید رضا امانی مسئول بسیج اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، اضهار داشت: پدر شهید محسن حججی از خانواده اصناف بودند و شغل ایشان بنایی بود و همچنین خود شهید پیش از ورود به سپاه پاسداران انقلاب اسلابی به شغل کتاب فروشی مشغول بود.

وی ادامه داد: شهید محسن حججی پس جذب در سپاه پاسداران از اصناف جدا نشد و در ادامه کارهای خود برق کشی ساختمان را ادامه داد .

حمید رضا امانی بیان کرد: به نقل از خانواده شهید محسن حججی ایشان در امور کار های جهادی پیش قدم بود. به نحوی که در آمد حاصله از شغل خود را به موسسه فرهنگی شهید کاظمی که عضوی از این موسسه بود اهدا می کرد این موسسه در امور محرومیت زدایی و اردوهای جهادی فعال بود.

مسئول بسیج اصناف استان اصفهان در مورد اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان اصناف استان اصفهان برای استقبال از شهید اظهار داشت: در یادواره هزار شهید اصناف استان که در روز قشر بسیج انجام شد از خانواده شهید محسن حججی دعوت کردیم که در مراسم حضور پیدا کردند و برای حضار از خاطرات شهید نقل کردند.

وی ادامه داد: پیکر شهید محسن حججی چهار شنبه شب در میدان امام(ره) اصفهان با حضور پرشور مردم شهید پرور تشییع می شود. حضور تمام قد اصناف و بازاریان استان اصفهان را در مراسم خواهیم دید. همچنین در روز پنج شنبه صبح پیکر شهید به نجف آباد منتقل می شود و مراسمی از میدان بسیج تا میدان شهدای نجف آباد برای خانواده و پیکر شهید برگزار می شود.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.