شناسه : 4182
امروز شنبه 1396/03/20 - 03:11
نویسنده : mozafari
مسئول بسیج اصناف،بازاریان و تجار فارس در گفتگو با خبرنگار بس

توزیع پانزده هزار بسته افطاری ساده در طول ماه مبارک رمضان

عباس بنایی: برای چهارمین سال متوالی در شیراز طرح توزیع بسته های افطاری ساده اجرا می شود.

عباس بنایی مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج اصناف کشور با اشاره به بسته های افطاری ساده بیان کرد: چهار سال متوالی می باشد که به صورت یک شب در میان هزار بسته افطاری شامل نان، پنیر، خرما و شیر در میان مردم توزیع می شود.

وی افزود: این بسته ها افطاری ساده که در مجموع  15 هزار بسته می باشد در دومکان تقسیم می شود. اولی در مکان های شلوغ  و پر رفت و آمد مثل مجتمع های تجاری و پاساژها و دومین مکان مناطق محروم شناسایی شده در سطح شهر می باشد.

بنایی با اشاره به جلسات قبل از ماه رمضان با مدیران مجتمع های تجاری گفت: در این جلسات تصمیم گیری شد در تمامی مجتمع های تجاری و پاساژها اذان پخش شود و به شش مجتمع تجاری هم یک روحانی برای اقامه نماز جماعت و مشاوره رایگان اعزام شود.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار فارس با اشاره به طرحی که 3 سال است در فارس انجام می شود گفت: این طرح توسط دادستانی به صنف های مربوطه ابلاغ شده و از این قرار است که چهار صنف ساندویچ و پیتزا فروشان، رستوران داران، کبابی و بستنی به خاطر ماه مبارک رمضان ساعت کاری تعیین شده ای داشته باشند.

بنایی افزود: ساعت کاری این صنف ها به این گونه است که بستنی فروش ها دو ساعت قبل از اذان محصولات خود را به صورت بسته بندی شده، رستوران ها، آش فروشی ها و ساندویچی ها از ساعت 2 بعد از ظهر، شروع به کار نمایند.

وی در پایان افزود برای نیمه رمضان و جشن ولادت امام حسن علیه السلام و همچنین در شب های قدر  با همکاری اصناف و هیئت فرهنگی مذهبی اصناف در شیراز برنامه ای برگزار خواهد شد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.