شناسه : 4139
امروز شنبه 1396/03/13 - 04:25
نویسنده : mozafari

شرکت 500نفر از اصناف و بازاریان ورامین در حرم امام/ برگزاری مراسم 15 خرداد در مصلای صاحب الزمان ورامین

حیدریان: حدود 500 نفر از بسیجیان، اصناف و بازاریان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران به حرم مطهر امام اعزام خواهند شد.

يكي از حوادث تاثيرگذار تاريخ معاصر ايران و انقلاب اسلامي به خصوص، قيام پانزده خرداد 1342 است كه به عنوان مبدا نهضت اسلامي از آن ياد مي شود. حادثه چنين آغاز شد كه بعد از سخنراني امام خميني در 13 خرداد، ماموران رژيم در نيمه شب پانزده خرداد با هجوم به منزل، ايشان را دستگير نمودند. با انتشار خبر دستگيري امام، در تعدادي از شهرهاي ايران از جمله تهران، قم، شيراز، ورامين و...تظاهرات گسترده اي به حمايت از امام و مخالفت با اعمال رژيم پهلوي صورت گرفت. ورامين نيز يكي از آن شهرهايي بود كه از تظاهرات روز 15 خرداد آن به عنوان واقعه اي مهم در تاريخ انقلاب اسلامي ياد مي شود.

در همین راستا خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور گفتگویی با حیدریان مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار ورامین انجام داده است:

خبرنگار: اقداماتی که برای روز 14 خرداد انجام داده اید؟

حیدریان: برای روز 14 خرداد 500 نفر از بسیجیان، اصناف و بازاریان برای شرکت در بیست و هشتمین سال رحلت امام خمینی (ره) به حرم مطهر اعزام خواهند شد.

همچنین ایستگاه های صلواتی بعد از افطار هم در حرم امام دایر خواهد بود.

خبرنگار: برای 15 خرداد چه برنامه هایی دارید؟

حیدریان: برای روز 15 خرداد راهپیمایی از میدان امام حسین شروع و در انتها به مراسمی در مصلای صاحب الزمان ورامین با سخنرانی حجت الاسلام خاتمی عضو مجلس خبرگان ختم خواهد شد که از صدا و سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

خبرنگار: چه اقداماتی برای روز 15 خرداد در سطح شهر ورامین انجام داده اید؟

حیدریان: نصب پرچم های مشکی بر سردر واحد های صنفی، دیدار با خانواده های شهدای 15 خرداد، متناسب کردن شعار های سربرگ اتحادیه ها متناسب با 15 خرداد، آماده سازی مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین تا مصلای صاحب الزمان ورامین از جمله اقداماتی است که به کمک اتاق اصناف ورامین انجام شده است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.