شناسه : 4134
امروز شنبه 1396/03/13 - 01:31
نویسنده : mozafari

حفظ حرمت ماه رمضان مستلزم همکاری همه شهروندان است

مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی گفت: پاسداشت فضای معنوی و حفظ حرمت این ماه مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف و بازاریان ؛ رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی در شورای بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید برضرورت حفظ شئون و ضوابط شرعی این ماه، گفت: پاسداشت فضای معنوی و حفظ حرمت این ماه مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان و مسئولین است.

حیدری با اشاره به ماه مبارک رمضان، و حرمت معنوی این ماه دربین مسلمانان اظهار کرد: همه دستگاه ها متولی باید با عمل به وظایف قانونی و شرعی خود، فضای مناسبی را برای تکریم افراد روزه دار و پاسداشت ارزش های ماه مبارک رمضان ایجاد کنند.

وی بر تغییر ساعات کار برخی از واحدهای صنفی، تعیین مناسب واحدهای بازرسی و لزوم فضاسازی مناسب در این ماه تاکید کرد و گفت: تمامی واحدها صنفی باید با نصب بنر اطلاع رسانی و کشیدن پارچه جلوی واحد صنفی زمان فعالیت خود را در ماه رمضان مشخص کنند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان مرکزی گفت: فعالیت واحدهای صنفی خارج از شئونات اسلامی در ماه رمضان تخلف است و با متخلف برخورد می شود.

نصب بنر با موضوع اهمیت روزه در بازار و پاساژهها توسط سازمان تبلیغات و اتاق اصناف، همکاری بسیج اصناف با اداره نظارت بر اماکن در پیش گیری از تخلفات واحدهای صنفی در ماه رمضان و ارائه لیست رستوران های کشیک در این ماه به بسیج اصناف از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.