شناسه : 3937
امروز سه شنبه 1396/02/19 - 10:17
نویسنده : mozafari
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد:

جامعه خیرین حامی معلولین، مصداق کامل امر به معروف است / انتخابات، یک تکلیف است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تأکید کرد: همه یکدیگر را دعوت به تقوای الهی کنیم نه اینکه بگوییم وظیفه ای نداریم. وظیفه ما کمک به تقواست. دشمن به دنبال اغفال جوانان ماست تمام دانشمندان سراسر دنیا ایرانی هستند و هر جا نام ایرانی باشد سربلندی نیز با آن همراه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، حجت الاسلام والمسلمین قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  ناحیه همدان در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان که به همت پایگاه قائم حوزه بسیج شهدای اصناف در سالن اجتماعات فرهنگسرای عین القضات برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نامگذاری این روز به نام روز جوان اظهار داشت: امروز در جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی شده است و مادامی که مردم این امر را به جا آورند و در کارهای خیر و تقوا به یاری یکدیگر بشتابند در خیر و سعادت خواهند بود.

وی گفت: نمونه بارز این خیر و برکت در 8 سال دفاع مقدس بود و شهدایی که تقدیم کردیم همه این شهدا به فرموده امام (ره)تمام جامعه را بسیج کردند برای مبارزه متجاوزی که فکر می کرد اگر به ایران حمله کند موفق خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس همه مردم پای کار آمدند و از رزمندگان جامعه حمایت کردند و این منشا برکت بود. در زمانی که ما هیچگونه امکاناتی نداشتیم با افتخار مقابل دشمن ایستادیم و نهراسیدیم و سربلند شدیم و همه با یکدیگ متحد بودند و همدیگر را به تقوا دعوت می کردند.

قربانی بیان کرد: این پیروزی ها و موفقیت ها و این عزتی که اکنون داریم مربوط به آن تقوایی بود که شهدای ما داشتند که این مصداق کامل امر به معروف می باشد که باید آن را در جامعه پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: امروزه در اثر تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی و سپس بحث نفوذ رواج یافته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این جامعه که جامعه حمایت از معلولین است جای تقدیر دارد که افرادی که بنا به دلایلی و به مصلحت الهی از لحاظ جسمی معلولیت دارند این جامعه حامی معلولین که از آنان حمایت می کند مصداق کامل امر به معروف می باشد و در این موقع است که جامعه برکت می یابد.

قربانی در ادامه اضافه کرد: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر ترک شود و تعامل در کارهای خیر، کمک به همدیگر و تقوا وجود نداشته باشد عده ای بر آن جامعه مسلط می شوند و دیگر همه ظلم و زورگویی در آن بوجود می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تأکید کرد: همه یکدیگر را دعوت به تقوای الهی کنیم نه اینکه بگوییم وظیفه ای نداریم. وظیفه ما کمک به تقواست. دشمن به دنبال اغفال جوانان ماست تمام دانشمندان سراسر دنیا ایرانی هستند و هر جا نام ایرانی باشد سربلندی نیز با آن همراه است.

وی گفت: دشمن با انواع ترفندها می خواهد جوانان ما را به غفلت بکشانند. شهدای ایران  نزدیک به 200 هزار نفر است که همه اینها در مقابل دشمن ایستاده اند. امروز دشمن بر آن است که جوانان را اغفال نماید تا به دنبال تحصیل و کار و ... نباشند.

قربانی افزود: امروز بحث تبعیت از مقام معظم رهبری وجود دارد که هر جا به منویات و نکات ایشان گوش فرا دادیم موفق بودیم و وقتی که توجه نکردیم ضربه خوردیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، گفت: اکنون در موقعیت در حساسی قرار داریم. حضور مردم در پای صندوق های رأی بسیار مهم است. چرا که حضور آنان در انتخابات پشتوانه بسیار محکمی برای این انقلاب و کشور است.

وی با اشاره به سخنان امام(ره) در رابطه با انتخاب اصلح، عنوان کرد: فردی که اصلح باشد و انتخاب شود یکی از شاخصه ها می باشد. همچنین از خصوصیات او عبارت است از وطن دوست و وطن خواه باشد، تابع ولی فقیه باشد، متعهد باشد و برای مردم کار نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پایان با اشاره به سخنان امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه انتخابات یک تکلیف می باشد، گفت: انتخابات تکلیف همه ماست. اما حضور همگانی دعوت به حضور حداکثری باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: در انتخابات پیشرو فردی انتخاب شود که دلسوز نظام باشد و به مردم کمک نماید و دنبال آبادانی کشور و حل مشکلات مردم باشد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.