شناسه : 3926
امروز شنبه 1396/02/16 - 15:37
نویسنده : mozafari
در سومین جلسه شورای مرکزی بسیج تجار و فعالان اقتصادی مطرح شد

کمک به مباحث کلان صادراتی/هماهنگی همه تجار و فعالان اقتصادی در کمک به اقتصاد کشور/نشکیل شورای عالی تجار و بازرگانان پیشکسوت

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور:باید مثل گذشته با یک روحیه انقلابی مسائل اقتصادی کشور را رصد کرده و برای آنها راهکار ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور، سومین جلسه شورای مرکزی بسیج تجار و فعالان اقتصادی با حضور غلامرضا حسن پور، دکتر آل اسحاق، اسدالله عسگر اولادی، میر محمد صادقی و دیگراعضا برگزار گردید. در ابتدا جلسه خسرو جردی رئیس شورای مرکزی بسیج تجار و فعالان اقتصادی با اشاره به فلسفه ایجاد این شورا نکاتی را در خصوص برنامه های آتی شورا از جمله کمک به مباحث کلان صادراتی بیان داشت. همچنین دکتر آل اسحاق رئیس سابق اتاق بازرگانی حضور بسیج در اتاق های بازرگانی را ضروری دانست و فلسفه آن را انجام و هماهنگی همه تجار و فعالان اقتصادی جهت کمک به اقتصاد کشور دانست. در ادامه میر محمد صادقی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ضمن تاکید مجدد بر ایجاد روحیه بسیجی در اتاق های بازرگانی سراسر کشور گفت: شورای عالی تجار و بازرگانان پیشکسوت با عضویت 50نفر از تجار به ریاست اینجانب تشکیل شده و می تواند پشتوانه قوی برای شورای بسیج تجار باشد. در پایان حسن پور رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه از اعضای محترم خواست مثل گذشته با روحیه انقلابی و بسیجی مسائل مهم اقتصادی کشور را رصد نموده و برای آن راه کار ارائه نموده و نسبت به تشویق همه تجار و بازرگانان جهت همکاری با این مجموعه اقدام نمایند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.