شناسه : 3657
امروز چهارشنبه 1395/12/18 - 13:19
نویسنده : mozafari
در جمع فرماندهان بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی مطرح شد:

وظیفه فعلی ما کمک به تحقق بازار اسلامی می باشد / رئیس جمهور آمریکا واقعیت جامعه امریکا را نشان می دهد

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور:وظیفه فعلی ما کمک به تحقق بازار اسلامی می باشدکه در این راه نیاز به همکاری و همدلی دولت و مردم داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور جلسه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور و شرف شاهی معاون مدیریت و صنایع وزارت دارایی برگزار شد.

حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه وظیفه فعلی ما کمک به تحقق بازار اسلامی است افزود:برای تحقق این کار همکاری و همدلی دولت و مردم و ارائه الگوی اسلامی ایرانی نیاز است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد سازمان بسیج اصناف و بازاریان و تجار کشور در اقتصاد مقاومتی از تلاش های بسیج وزارت در این امر تشکر کرد و گفت: سال 96 برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا واقعیت جامعه امریکا را نشان می دهد گفت: ما باید فرهنگ خودمان را به رخ جهانیان بکشیم و از فرماند هان و بسیجیان وزارتخانه می خواهم که نقش خود را در ایجاد تمدن اسلامی به نحو مطلوب ایفا کنند.

در ادامه جلسه شرف شاهی معاون مدیریت و صنایع وزارت دارایی به عملکرد دولت برای اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: وزارت اقتصاد 12 برنامه عملیاتی در این زمینه را برعهده داشت و در این راه به درون زایی و برون گرایی توجه کرده و با هماهنگی های شکل گرفته توانستیم با تحریم ها مقابله کنیم.

وی در پایان با اشاره به تلاش بسیج اصناف جهت ترویج فرهنگ بسیجی و تقدیر از آن گفت: بسیج باید مثل یک لشگر با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.