شناسه : 3577
امروز سه شنبه 1395/12/10 - 11:11
نویسنده : mozafari

نماینده مجلس : نمایشگاه های بهاره در شهرهای کوچک کاربرد ندارند

نماینده مردم مینودشت در مجلس با بیان اینکه نمایشگاه های بهاره در شهرهای کوچک کاربرد مناسبی ندارد،گفت:مدیریت و نظارت جامع محصول از مزرعه تا بازار راهکار اساسی تنظیم بازار موادغذایی به شمار می آید.

به گزارش پایگاه اطالع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از خانه ملت، شهرام کوسه غراوی درباره وضعیت نوسانات نرخ محصولات  غذایی درکشور، گفت:کنترل  نوسانات نرخ موادغذایی نیازمند برنامه ریزی مدیریتی و جامع است تا بتوان فاصله نرخ  محصول را ازمزرعه تارسیدن به دست مشتری را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد.

نماینده مردم مینودشت،کلاله،مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ،تصریح کرد: تنظیم  بازار موادغذایی کشور نیازمند عرضه تولید به مصرف محصولات کشاورزی  است تا  بتوان  با حذف واسطه ها نرخ واقعی محصول را تعیین کرد.

وی ادامه داد: دولت با نظارت دقیق بر نرخ گذاری محصولات غذایی بویژه  در آستانه شب عید مردم  را از نگرانی دربیاورد و این درحالی است که با عرضه تولید به مصرف محصولات کشاورزی علاوه بر تولیدکننده مشتری نیز  از شرایط بازار راضی خواهد  بود.

عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حذف واسطه های متعدد راهکار اساسی برای به تعادل رسیدن نرخ مواد غذایی در بازار به شمار می آید، یادآورشد:کنترل نرخ بازار غذایی کشور نیازمند مدیریت جامع است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.