شناسه : 3157
امروز چهارشنبه 1395/10/22 - 01:15
نویسنده : mozafari
مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی:

تغییر کاربری واحد صنعتی که بازار و مشتری ندارد الزامی است

علی فضلوی گفت: توصیه نهایی به واحدهای راکد آن است که خط تولید واحد صنعتی را تغییر دهد و با این عنوان تولید کردن، موضوعیت نداشته باشد چون این نوع کالا بین مردم و بازار مشتری ندارد و باید کار دیگری را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور علی فضلوی مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور ،با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی در سال جاری امکان پذیر نیست افزود: اگر همه کشور با ظرفیت حداکثری به احیای واحدهای صنعتی بپردازند  همه آنچه در نظر گرفته شده است به اتمام نخواهد رسید.

 

فضلوی ادامه داد: عدم تکمیل پروژه هابه دلیل اینکه تعداد زیادی واحد صنعتی داریم دلیل بر این نیست که کار را با نهایت دقت و پویش انجام ندهیم لذا  برای توسعه صنعتی واحدهای جدید صنعتی، سرمایه گذاری های هدایت شده  مورد نیاز است و باید طبق برنامه پیش رفت.

وی بیان داشت:  احیا و سرمایه گذاری های انجام شده را باید در برنامه مد نظر قرار تا موارد مورد نیاز تامین، تکمیل شود و بتواند به چرخه تولیدی بازگشت.

فضلوی در خاتمه افزود: توصیه نهایی بخش معدودی از واحدهای صنعتی که مراجعه می کنند ممکن است این باشد که خط تولید واحد صنعتی را را تغییر دهد و با این عنوان تولید کردن، موضوعیت نداشته باشد چون این نوع کالا بین مردم و بازار مشتری ندارد و باید کار دیگری را انجام دهد.

منبع بسیج

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.