شناسه : 3104
امروز چهارشنبه 1395/10/15 - 09:44
نویسنده : mozafari

نايب رئيس اتاق اصناف مرکز استان فارس

ترابی:اصناف همواره در صف مقدم حراست از اقتصاد نظام ایستاده اندفعالان صنفی بر عهدی که با امام راحل و رهبری بسته اند همواره پایبندند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور؛نايب رئيس اتاق اصناف مرکز استان فارس تلاش برای ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در سطوح مختلف را به معنای حفاظت از نظام در جنگ اقتصادی دانست و گفت: اصناف همواره در صف مقدم حراست از اقتصاد نظام ایستاده اند.

محمد خلیل ترابی در ادامه اظهار داشت: در برهه های زمانی مختلف اصناف همواره گوش به فرمان رهبری نظام بوده اند و با اتحاد خود اجازه نداده اند تا مردم هیچگاه در تامین نیاز خود دچار مشکل شوند که این موضوع همان وظیفه شناسی و بصیرت فعالان امور صنفی است.

وی با بيان اينكه توجه به اقتصاد مقاومتى راه برون رفت از مشكلات اقتصادى كشور در عرصه هاى مختلف است؛ ادامه داد: برای آنکه استقلال و عزت و سرافزاری کشور خدشه دار نشود تمامی گروه ها و اقشار در جبهه های مختلف مشغول حراست و حفاظت از آرمان های نظام و انقلاب هستند و فعالان اقتصادی در سطح بازار نیز با آگاهی کامل نست به تهدیدات موجود همواره سعی دارند تا اقتصاد خرد کشور دچار خلل نشود.

نايب رئيس اتاق اصناف مرکز استان فارس ضمن اشاره به اتحاد ناگستنی مردم، نظام و مجموعه اصناف بیان داشت: هر چالشی که در جامعه به وجود می آید بی شک در سایه رهبری نظام به یک فرصت برای استحکام اتحاد میان ملت خواهد شد؛ همانطور که میبینیم مردم علی رقم وجود برخی مشكلات هرگاه که نیاز باشد به میدان می آیند و وفاداری خود به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می کنند.

ترابی با اشاره به جايگاه بالاى جمهورى اسلامى ايران در بين كشورهاى منطقه اظهار داشت : اقتدار و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و فداکاری های امام راحل (ره)، هدایت های مقام معظم رهبری و همراهی تمامی ملت ایران است که در چارچوب ولایت مداری قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به کشور، افزود : از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون کشور با رویدادهای بسیاری مواجه بوده است اما هیچ یک از آنها نتوانسته انقلاب را از مسیر پیشرفت بازداشته و یا حرکت آن را کند کند، زیرا مردم تحت لوای ولایت فقیه از هیچ چیز فرو گذار نکرده و در صحنه های مختلف نقش ارزشمند خود را ایفا کرده اند.

ترابی اشاره اى نيز به دوران ٨ سال دفاع مقدس و رشادت ، ايثار و از خودگذشتگى جوانان متعهد اين مرز و بوم ، تصریح کرد : در زمان جنگ تحمیلی هر یک از اقشار مردم با حداکثر توان و ظرفیت خود به دفاع از سرزمین و نظام پرداختند و با تقدیم شهدای گرانقدراجازه ندادند تا وجبی از این سرزمین در اشغال بیگانگان باشد و همچنین در زمان تحریم و محاصره اقتصادی ظالمانه قدرتهای زورگوی جهان نیز، آنچنان تحمل و بردباری پیشه کرده که آرزوی دست نیافتنی طغیان مردم را برای استعمارگران نقش بر آب کردند.

وى همچنین با یاد آوری حماسه 9 دی خاطر نشان کرد : این حضور به نوعی اتحاد بین ملت، حاکمیت و اعلام وفاداری به ولایت بوده است كه تمامى نقشه هاى دشمنان را نقش بر آب كرده است.

نائب رئیس اتاق اصناف مركز استان فارس در پایان با بيان اينكه با بصيرت افزايى بايد هميشه در مسير انقلاب اسلامى گام برداشت و دستاورهاى اين انقلاب را به نسل جوان منتقل كرد ؛ ابراز داشت : جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف روند رو به رشدی داشته چرا که امام راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری به خوبی کشور را هدایت کرده اند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.